Mörklila skor?!
Någon som vet var det kan finnas?
Någon som vet var det kan finnas?
Gekås?
Dom säljer väl inte skor? Men det finns ju flera butiker brevid.
Borde det inte finnas i "vanliga" skoaffäre? Tycker det mesta finns i lila just nu.
Hur mörka vill du ha?? Och vilken stil på skon??
Bianco har iaf två alternativ;
www.bianco.com/collections/product_description.html&sid=ffb1416e85ba6a442b08aaa388a88829
www.bianco.com/collections/product_description.html&sid=ffb1416e85ba6a442b08aaa388a88829
H&M har;
shop.hm.com/se/shoppingwindow&modelnum=709121&type=product
shop.hm.com/se/shoppingwindow&modelnum=708381&type=product
och Haléns..
www.halens.se/ProductPage.aspx&mid=151&sort=0&dir=1
www.divinityred.se/colorChart.php
www.dansshopen.nu/shop/index.php
Gå till en brudbutik och prata med dem, tror att de kan färga vanliga vita brudskor till den färg man vill.
Kolla in Brandos, dom har lila skor. Kan ju finnas något där du gillar :)
www.brandos.se
ska kolla in allt! tack för svar!
här verkar du kunna beställa mörklila skor.
www.weddingmountain.com/c-391-wedding-shoes.aspx
Jag beställde skor på pernillasbrudbutik.se
Jag beställde vinröda men nu när jag fått dom tycker jag att dom är mörklila istället.
Jätte snygga men passar inte mitt färgtema.
Du kanske är intresserad av att köpa dom?
Har du bild på skorna? =)
Alltså, min svärmor visade mig ett par skitsnygga mörklila skor idag, som hon köpt på Din Sko för 349:- igår!
Ca 5 cm klack och lite pumpsaktiga med "krokodilskinnsimmitation" skitsnygga var de iallafall!
Inte bästa kvalitet, men är det för bara ETT speciellt tillflle är ju priset helt ok!
Lycka till!
Ja, jag kan tänka mig att lägga lite mer pengar på skorna eftersom jag planerar att kunna använda dom efter bröllopet också. Jag har ett problem....
Jag har ganska högt "fotvalv" eller hur man nu kallar det, så om jag har tex
www.divinityred.se/colorChart.php
på mig så ser det inte klokt ut, det blir ju ett hål in under foten! Måste nog ha ett par som är antingen öppna där i mellan hälen och tårna eller ett brett band som går just för så det håle under foten inte syns! Fattar ni eller låter det helt sjukt?!
det var färgkartan du klippte in
jasså.... =) haha men det är dom som plutten 2010 laggt in tidigare i tråden. den första! (nästan högst upp på sidan)
den ANDRA menar jag!!!! åhhhh gravid och bröllops snurrig tror jag!!!