Han friade i lördags!!! :)
Hej,
Vill bara skriva av mig lite!! Han gick ner på knä innan vi skulle käka frukost i lördags!!! :) Jag var bakis å ofräsch efter en jobbfest dagen innan! men det var bara så underbart! :) å jag sa något med att å som jag ser ut nu, då sa han att han älskade mig som jag var, å att jag var jättefin, hur jag än såg ut :) att han älskar mig för den jag är!
Vi firade 3 års förlovningsdag å han hade köpt 20 rosor stora som höghus! tittar på dem nu... :) Han är helt underbar! Det var jag som frågade om vi skulle förlova oss, då jag ville göra det i Thailand, å jag fick för mig att han aldrig skulle få tummen ut att fråga, då avresedatumet kom närmare å närmare i tiden!
Jag hann inte reagera, han bara gick ner på knät (jag satt vid köksbordet) å så frågade han, vill du gifta dig med mig, ja svarade ja på en gång i chock, å sen började vi båda gråta å skaka lite :)
Såååå, nu är det "bara" att komma fram till hur man vill gifta sig :) vi är båda överrens om att det inte ska vara ett kyrkobröllop, så det är skönt!
Lycka till alla som väntar på att få ett frieri! det hände mig, så då kan det hända dig också! :)
Kram till er från mig! :) :)