pandis81 skrev 2009-12-08 19:39:57 följande:
det är verkligen så fruktansvärt att behöva läsa om sånt. måste vara jobbigt både för henne men hela hennes familj, usch usch säger jag bara,det skakar i hela kroppen när jag läser det, då jag bara tänker på att det faktiskt kan hända min egen dotter om 4 år när hon börjar skolan.Usch humlan. Jag hoppas verkligen att hon vågar att anmäla och säga vilka det är så att det går i botten med detta.. dom killarna har ju skadat inte bara henne utan hela familjen. Och vad är det som säger att dom inte kommer göra det igen. Nä usch hemskt är det
Jaa jag kan säga att min bror som är pappa till flickan är mer eller mindre chockad- dom bor ju inte ihop längre utan just nu har han henne varannan helg. Hon hade ju vart med oss ner till Ullared och tyckte det va så roligt och sen händer det här :(
Jag mår så dåligt över det här så jag vet inte vad jag ska ta vägen. Vi måste på något sätt få ur henne hur dessa killar ser ut.Hon är ju så rädd nu stackarn:(
Har ni tjejer bloggar så skriv där ettt inlägg att våld i skolan inte är acceptabelt, så detta uppmärksammas. Tillsammans är vi starka och har en chans att få våran röst hörd- eller vad säger ni ?
Tack snälla ni för era fina ord kramar till er alla