Bröllop 2010 del 9 (sista året)
vi har inte börjat med inbjudningskorten än. vissar skickar med infoblad. vad innehåller den för nått??
vi har inte börjat med inbjudningskorten än. vissar skickar med infoblad. vad innehåller den för nått??
urs att man kan göra sånt mot en annan människa. blir så jä.la arg på ungdommar som inte fattar bättre. hoppas hon vågar anmäla och att de får sitt straff+ en lärdom hur man beter sig!!
välkommen fru HS. vi har samma datum. har ni kommit långt i planeringen??
jag var runt i början av december och tittade på känningar i stan och hitta den jag ville ha för ett bra pris. så jag har redan min klänning hemma och gifter oss 21/8.
god jul och gott nytt år på er brudar. lämnar gävle och tar mig upp till fjällen över julen. kommer missa en del när ni skriver så ta lite ledigt från de nu så mötts vi här nästa år.
vart och handlat champangeglas. de var rea på ikea på de.fanns jätte mycke kvar i valbo idag vid lunchtiden.
fick ragga kort jag med....men behövde bara 3st =) hoppas de blir rea på vinglasen nu ;D
är de bara jag som har en karl som inte för står sig på detta med giftemål och pengar. vi diskuterar helt olika, han tror att allt är gratis eller kostar väldigt lite.
har en tajt budget men när han säger att jag, han och tärnan ska ha en 500kr tillsammans i blommbudget....åååå blir tokig.
sen tycker han att buffé blir dyrt, bara ha tårta. vill inte jag. tänkt göra buffén själv så de blir inte så stor utgift.
gudars vad iriterad jag kan bli på karn.
lite prat här hemma nu och han fattar vad jag menar och jag få ta ner på folk. blir väll inte buffé men snittar och tårta. lokal känns just nu som ett svart moln.
men skönt att jag och sambon löst detta, måste bara bli lite billigare själv.
min lillesyster frågade mig vad jag drar gränsen i möhippan. så hon vet lite vad jag inte vill i alla fall.
ska alla ha en som sjunger i kyrkan eller finns de någon som tänkt hoppa de och hoppats att gästerna klämmer i?? kanske cd med orginal sången. hur tänker ni göra??
jag frågade tidigare om musiken i kyrkan och vem som sjunger. vi tänkte ha psalmer men har en sång/låt som vi fastnat för men kan man spela den på cd?? eller låter de konstigt i en kyrka??
tycker allt står stilla i planeringen nu.....känner ingen goo i mig. vet inte vad vi ska ha, inte vilka vi ska bjuda, vart vi ska vara. ååååå inte får man hjälp heller av sambon.
trycka upp han mot väggen å få ur honom hur vi ska göra =)
ska börja göra inbjudningar snart. men så blev dottern magsjuk, så vi hinner prata mer innan jag ska sätta igång.
inte klar med vilka vi ska bjuda än =)
men bestämt oss för att strunta i midda, tårta och istället sikta in oss på en fest med tilltugg. olika snittar.
lokalen ska jag boka, veta att den är ledig men den är i minsta laget så jag funderar på ett litet tält utanför så kan man ha bord och stolar där ute och dans och bar inne.
klänning till dottern är fixad, rea på lindex så de blev ett rigtigt bra pris, men tyvär för stor för henne men de ska jag sy in i sommar.
vad var de boken hete om mingelmat.....den vill jag ha =)