• ninni84r

Bröllop 2010 del 9 (sista året)

Roligt :) Jag har pratat med min blomleverantör nu med och beställt blommor och eftersom jag inte ska ha ngt särskillt så fixar jag det själv (och köper direkt från dem... så väldigt bra pris ;)...)

Bettertogether skrev 2009-12-17 14:37:11 följande:
    Jag har bestämt brudbuketten idag tillsammans med min florist!! :D Det var hur kul som helst att för en gångs skull vara kunden och inte den som ska konsultera brudarna som ska ha brudbuketterna. Det är så inspirerande att träffa andra inom branchen och få diskutera och utbyta idéer.Det blev en droppformad bukett med en "botten" av björkris (istället för grönt), en solros som blickfång, gröna krysantemer och vita elegansnejlikknoppar. Bastband och mycket naturmaterial. Och jag vet att det kommer bli superbra! ^^ Dessutom lovade hon mej ett mycket förmånligt pris. :)
  • ninni84r

Vad ska ni kolla på då?

lillalyckan skrev 2009-12-18 23:53:05 följande:
    Imorgon åker jag ner till Halmstad (där vi ska ha bröllopet). Sen kommer jag nog bara att åka ner dit en enda gång till innan bröllopet så det är väl lika bra att börja kolla runt saker redan nu när man väl är på plats fast det nästan är ett år kvar. Nästa gång jag är nere är det nog för sent att boka upp saker.. Ja,ja får se vad de säger!
    Nu ska jag trösta min ömmande rygg med chips innan det blir sängdags. Håller på med en monsterstor tatuering så jag är alldeles öm och mörbultad idag
  • ninni84r

Hej allihopa! Här har ni en som börjar bli nervös ;)

• ninni84r

Gud vad irriterande KatjaB! Men lite roligt ;)

Krinkaa - så dumt ja, vad ska ni göra nu då? Sa de varför?

• ninni84r

Åh letar också! Vad kostade de? Finns de på alla ikea tror du?

vi är tre skrev 2009-12-29 18:52:57 följande:

vart och handlat champangeglas. de var rea på ikea på de.fanns jätte mycke kvar i valbo idag vid lunchtiden.
  • ninni84r

okej, tack så mkt. synd att jag inte känner så många med ikeakort då! :)

Blivandefrueriksson skrev 2009-12-29 21:35:00 följande:
    Två nya idag- välkomna.vi är tre var med på ikea idag och köpte, men man får ju bara köpa 12 st per ikea/medlem. så nu har jag köpt, mormor, mamma en kompis och så ska jag regga samvon med så han kan köpa.. och då blir det 60 glas..ninni det är alla ikea som har just nu, 6 glas för 9 kr. men man måste ha ikea kort för annars tar de 39 för dem...
  • ninni84r

Nej det hade jag absolut inte chansat på! Våra blev också 12kronors - men hellre det så att de kommer fram!

molnis skrev 2009-12-30 01:01:30 följande:
    Vi e nästan färdiga med alla inbjudningarna nu. När vi socka till eng så vägde vi å de väger 30 gram. Med ett frimärke så får de bara väga 20. Nästa steg e 20-100. Så 30 e ju inte mycket över. Vågar man chansa å bara sätta på ett ändå tro?
  • ninni84r

Stämmer :) imon ska vi börja duka i lokalen. känns jättekonstigt - man kan inte fatta att det snart är dags! så nervös blir jag nog först när jag fattat det (hoppas att jag gör det först på väg till vigseln ;)...)

pandis81 skrev 2010-01-06 22:23:02 följande:
    Inte för att göra din glädje kortvarig med att vara först ut, men Ninni84r är först ut och fortfarande aktiv. Hon gifter sig på lördag. Karin längtar skrev 2010-01-06 21:37:57 följande:
  • ninni84r

Vi har inte fått nga bilder än :) men så fort vi får så ska jag lägga upp :) har iaf uppdaterat min blogg här nu så får ni läsa hur det va!
    Helt underbart!!

• ninni84r

Det va den Blivandefrueriksson :)

Vi hade förstorat upp ett jättestort korsord som vi satt på en vägg på väg ner till toaletterna - det va uppskattat. Sen hade vi ett bröllopsbingo i festprogrammet, som de också gillade :)

Svar på tråden Bröllop 2010 del 9 (sista året)