Bröllop 2010 del 9 (sista året)
Roligt :) Jag har pratat med min blomleverantör nu med och beställt blommor och eftersom jag inte ska ha ngt särskillt så fixar jag det själv (och köper direkt från dem... så väldigt bra pris ;)...)
Roligt :) Jag har pratat med min blomleverantör nu med och beställt blommor och eftersom jag inte ska ha ngt särskillt så fixar jag det själv (och köper direkt från dem... så väldigt bra pris ;)...)
Vad ska ni kolla på då?
Hej allihopa! Här har ni en som börjar bli nervös ;)
Gud vad irriterande KatjaB! Men lite roligt ;)
Krinkaa - så dumt ja, vad ska ni göra nu då? Sa de varför?
Åh letar också! Vad kostade de? Finns de på alla ikea tror du?
vi är tre skrev 2009-12-29 18:52:57 följande:
okej, tack så mkt. synd att jag inte känner så många med ikeakort då! :)
Nej det hade jag absolut inte chansat på! Våra blev också 12kronors - men hellre det så att de kommer fram!
mina med ;)
4 dagar kvar :)
Stämmer :) imon ska vi börja duka i lokalen. känns jättekonstigt - man kan inte fatta att det snart är dags! så nervös blir jag nog först när jag fattat det (hoppas att jag gör det först på väg till vigseln ;)...)
Då va man gift :)
Vi har inte fått nga bilder än :) men så fort vi får så ska jag lägga upp :) har iaf uppdaterat min blogg här nu så får ni läsa hur det va!
Helt underbart!!
Det va den Blivandefrueriksson :)
Vi hade förstorat upp ett jättestort korsord som vi satt på en vägg på väg ner till toaletterna - det va uppskattat. Sen hade vi ett bröllopsbingo i festprogrammet, som de också gillade :)
www.elinolsson.se/1MenyFRAME.html bilder :)