Inlägg från: sockersmulan |Visa alla inlägg
  • sockersmulan

Bröllop 2010 del 9 (sista året)

hej på er. har inte hängt här på länge pga att mitt liv varit jättejobbigt senaste tiden.. min mamma fick cancer i våras och dog nu i januari. vet inte hur jag ska göra med bröllopet längre. vi har satt datum till 17/7, men det känns på nåt sätt så nära inpå.. iofs nästan ett halvår, men det känns väldigt lite när man har förlorat nån som stod en så otroligt nära. bara tanken på att gifta mig utan min mamma känns som en mardröm. jag och m2b funderar lite på att skjuta på bröllopet till nyår, men vi vet inte.. hur hade ni gjort? nån som varit med om nåt liknande?

• sockersmulan

Sundance: tack för ditt svar. jo, det är tungt nu. tror inte heller folk ser på det så idag, alla runtomkring förutsätter typ att vi kör på och har bröllopet som planerat. de tycker väl att det är bra för oss att ha ngt att se fram emot, vilket ju iofs är sant. är så kluven.. mamma såg verkl fram emot bröllopet vet jag. jag kunde inte prata så mkt om det med henne iom att ingen av oss visste om hon skulle leva då eller inte, så hon var inte så delaktig i planeringen. så mkt ångest inblandat då. usch.

• sockersmulan

tack söta ni för era svar.

bluebride: usch va tråkigt att din mamma oxå är sjuk. sänder varma tankar till dig.

vet att mamma aldrig skulle vilja att vi ställde in bröllopet, men har så stor sorg nu att jag inte vet om jag kommer orka planera bröllop till juli.. iofs kommer vi ju inte ställa in det, bara eventuellt skjuta på det lite. har pratat med min m2b, han känner samma som jag. vet varken ut eller in just nu. vill bara ha mamma tillbaka. usch.

Svar på tråden Bröllop 2010 del 9 (sista året)