• KatjaB

Bröllop 2010 del 9 (sista året)

Har förresten nu gjort fjärde bröllopshemsidan.. www.projectwedding.com/ourwedding/simonkatja/
    kika gärna o säg vad ni tycker.. den är inte helt klar än, och så har jag inte listat ut om man kan lägga till musik som spelas.

Men i det stora hela så gillar vi designen, känns enkel och klassisk

• KatjaB

tack känns kul, o lite roligt att åka iväg på tu man hand även fast det bara blir över dagen. Det är ju inte så vansinnigt ofta vi är barnlediga, så när vi väl är det så är det ju lite speciellt

Bluebride skrev 2010-01-13 14:59:14 följande:
    Grattis till er båda
  • KatjaB

tack! ja, jag har gjort ett antal olika för att jag hela tiden någonstans fått tips eller läst om nåt annat, så då har jag ju förstås varit tvungen att kolla. Nu känner vi oss iallafall nöjda, den är ju fin.. så om vi inte får till musiken så kan vi leva utan det helt enkelt

yatzy86 skrev 2010-01-13 16:33:10 följande:
    Katja.. Jätte snygg hemsidan trist jag inte hittade den innan våran hemsidan blev offentlig haha jaja får väl se till hitta på andra saker som man behöver en hemsida till ;) Om 15 år får vi väl ta gifta om oss de är väl inne med sånt? :P
  • KatjaB

vet inte hur vi gör med provsmakning mm.. har ju inte bröllopet i vår hemstad. Ska försöka samordna allt under våren så vi kan ta en vända till alla som vi hyr eller köper tjänster av, så slipper vi åka fram och tillbaka i onödan. En timma enkel resa, så det är ju inte så farligt men när man ändå åker så

Blir det för mycket om tärnorna får ha ett hårflor fast i svart om jag själv tänkt ha ett i vitt? Tycker att flor är så fina och skulle passa stilen, men det kanske blir för uppklätt för att vara tärnor?

• KatjaB

det där med vad man ska skriva är svårt.. annars är det inga problem men Simons föräldrar skildes när han var liten, efter det gifte mamman sig med en ny man och levde ihop med i 18 år, så även fast hans biopappa alltid funnits där, så är det bonuspappan som han levt under samma tak med och som alltid funnits där. Nu är de också skilda så alla har nya respektive. Och ska man då kalla pappan för pappa och bonuspappan för just bonuspappa?

• KatjaB

jo, men då kna man inte skriva brudens mamma osv på nåt, och det känns ju lite löjligt att det ska vara så petigt.

Bettertogether skrev 2010-01-14 17:44:25 följande:
    Kanske du kunde kalla dem vid namn i en så komplicerad situation?!
  • KatjaB

Simon tycker vi ska skriva pappa på båda, för båda är pappor... o visst ,det kanske man "kan". Tänkte att det ser konstigt ut, men det är ju hans familj så han får ju kalla dem för vad han vill förstås

• KatjaB

yey! idag blev jag fastanställd på jobbet. Hade räknat fel och trodde det var en månad kvar..inte för att jag inte trodde att jag skulle få vara kvar, men ändå. Det känns ju tryggt och bra

• KatjaB

ja det är så skönt! o dessutom fick jag veta att min förra arbetsplats sålt filialen i sverige till ett callcenter jag jobbat på tidigare och slutade på just för att jag inte ville vara kvar där. Känns väldigt skönt att ha slutat och slipper allt det där trasslet.

CiaLovesAndreas skrev 2010-01-14 22:30:10 följande:
    Grattis!Känner igen känslan
  • KatjaB

vi fick också ett sånt förut, det hette nåt med security och såg ut som windows säkerhets center ikon, så deet tog ett tag innan vi fatta att det var ett virus. Efter lite googlande så hittade vi ett program som kunde ta bort det iallafall.

Bluebride skrev 2010-01-14 23:37:45 följande:
    Grattis KatjaHär har man suttit halva kvällen för att gubben fått in något falskt antivirusprogram, vilket får vårt riktiga antivirus skrika att vi har massa trojanska hästar. Inget bröllopsplanerande ikväll, är rätt irriterad och arg på skiten så jag sätter mig vid min dator och börjar tänka på annat
    lillalyckan: vad kul! hugo boss som har så snyggas kläder också
Svar på tråden Bröllop 2010 del 9 (sista året)