Bröllop 2010 del 9 (sista året)
hahahaha.... aha. då fattar jag.... jag är inte så förtjust i kall fisk den är så slemmig!
hahahaha.... aha. då fattar jag.... jag är inte så förtjust i kall fisk den är så slemmig!
fan vad hemskt!!! sörjer med dig!! vad konstigt att hon lämnade kvar dem fast hon nästan visste att de var dina... jag förstår om du blir lite osäker på henne nu...
hahahaha... ursäkta mig men vad kostar dessa frimärken? kostar det mera än de vanliga med kryddor eller vad de nu var på dem?
ja varför inte? alla kan ju den låter och skulle ni ha den då så skulle alla veta att just den låten betyder mycket för er och jag tror de säkert skulle bli ett fint ögonblick...
hej hej.. idag bär det över till västerås!!! jippi!!! först prova klänningen den är typ klar nu sa dem så nu får jag se hur den kommer se ut...längtar så himla mycket... däremot ska jag på läkarbesök efter det å det ser jag inte fram emot så just nu är det blandade känslor!!! hoppas allt blir bra...
vet inte... de ska ta prover det är det ända jag vet... och jag vet att de kommer göra JÄTTE ont... hmm... men jag får ju prova min klänning hihi...
ruths
jag var på ursulas men klänningarna satt inge bra... blev lixom inga former...
blivandefrueriksson: håller tummarna tills imorgon då... hur stort är huset?
jag skulle vilja bygga ett nytt hus men min m2b tror att de skulle bli så jätte mycket dyrare så han vill inte de... men om något år kanske han vill...
läkarbesöket gick bra ifall ni ville veta... bliv glad att de inte gjorde så ont som jag hade räknat med och sen så fick jag bra svar på mina dilemman så jag blev glad... kan verkligen rekommendera dem om någon behöver gå till en gyn läkare i västerås!!!
ha en bra kväll tjejer nu ska jag äta god mat och fira alla goda nyheter som dagen givit mig!!!! :D
giz83: tror du missuppfattade de där.... jag var på ursulas först de var nån här som frågade om dem å då sa jag att deras klänningar inte passade på mig... jag har köpt min på ruths och är jätte nöjd får hämta hem den nästa vecka... hihi...
blivandefrueriksson: japp de har ja... men det gick bra... fick bara en massa bra svar...
har ni tänkt på hur skönt det är att träffa folk som verkligen är kunniga på sina områden? då menar jag typ att träffa en florist och träffa en kunnig florist...
är det nån här som är bra på väder som vet när våren kommer? jag börjar tröttna lite på den här snön nu...