KatjaB skrev 2009-12-19 07:12:27 följande:
lillalyckan: vad blir det för tatuering? själv har jag ju en tatuering i svanken med två sjöhästar som jag tyckte var helt fantastiskt snygg när jag var 18.. idag är jag väl inte riktigt lika begeistrad Har funderat på att göra nåt nytt över, men det lär ju bli större då för att det ska se bra ut, har dock inga uppslag på vad jag kan tänka mig att gilla om 10 år också, så än så länge får det vara.
Just nu så håller jag på med en ryggtavla. Det blir en Fenix fågel med en massa färger som brinner. Det är nåt jag har velat göra i flera år och nu har jag äntligen kommit igång. Sitter en gång i månaden, ska vara klar i maj och började i oktober så det är ett ordentligt projekt med mycket detaljer. Men oj vad jag älskar den!
Tycker att du gör helt rätt i att vänta tills du vet, det ska ju vara nåt som man kan stå för senare i livet också. Jag älskar alla mina tatueringar och det kommer alltid att betyda nåt för mig. Har en som jag tycker är ganska tråkig och lite ful men den var en present från en vän så den får stanna ändå helt enkelt