Tack! Den är stadig upptill under det lite lösa tycket sittet ett tjockare tyg med skenor osv insydda. Den är ju sydd efter mina mått och det märks=) Min kompis som var med när jag provade var tvungen att känna om den satt åt för hon tyckte med den såg ut att sitta löst så förstod ej vad som höll den uppe så bra men då kände hon hur den satt under.
Jag provade utan bh vilket jag ej brukar gilla men satt uppe jätte bra även när jag böjer mig framåt osv. Så får se hur man gör med det... den är ju rätt låg i tyggen med. Men skulle bara vilka ha någon som gör att tyget ej går in mellan brösten ..det man brukar ha underlinnen till. Men får gå och prata med nån expert=) Tänkte att de kanske blir lite julrea på underkläder nu snart.
KatjaB skrev 2009-12-23 09:33:34 följande:
molnis: vad fin den är! hur är den i tyget upptil, är den väldigt stadig och slimmande för figuren eller är den mer som en "vanlig" klänning, dvs inte så tjockt tyg osv. Nyfiken på skillnaden på de man köper i butik o de man beställer där.Fick nyss veta att Simons farmor gav mig i julklapp 1000 kr som bidrag till brudklänningen Vad gulligt av henne, brukar inte få någonting alls, jo en trisslott kanske, o ett år fick jag en burk kycklingkrydda. Snacka om uppsving i presentväg