• yatzy86

Bröllop 2010 del 9 (sista året)

Vi har en budget på 80000 men hoppas vi inte behöver komma upp i den budgeten. Min mamma betalar maten så där är ca 14 000 som vi slipper betala. Men då hon har jobbat för dem innan som vi ska ha festen hos hoppas jag hon inte behöver betala så mkt :D

Det som gör våran budget så hög är vi har betalbar, men sagt vi ska bjuda på mat under middagen så där har vi satt en budget på 20 000 för att känna vi verkligen har räknat med mkt pengar men hoppas det "bara" går på kanske 15 000 spännande se sedan iaf :P

• yatzy86

Idag hittade vi tärnklänningen :D Hon blev så snygg kanon!! :D Vi ändrade även i bestmans beställning haha. Klockrent. Nu är the bridezilla i min kropp :D Nu är det som JAG vill ha det. Men misstar jag inte mig så är det väl just MIN (eller vår??;) Dag

• yatzy86

KatjaB Nej vad grymt!! :D Haha hur häftigt som helst ju! :) Men är det bara kring där du bor kanske eller behöver ni resa runt ? Eller det kanske du inte vet ännu förresten haha :)

• yatzy86

är det baksida armar du menar? Triceps? Så är det bara köra med lätta hantlar bakom huvudet så att säga. och lyfta så använder du triceps, gör många med låg vikt så får du snygga slanka muskler :D

www.google.se/imgres%2B%C3%B6vning%2B1.jpg&imgrefurl=muscleswithstyle.blogspot.com/2008/03/triceps-trning.html&h=264&w=400&sz=21&tbnid=jaBlpTqkjTFekM:&tbnh=82&tbnw=124&prev=/images%3Fq%3Dtriceps%2B%25C3%25B6vning&usg=__7htDxnLrNiGixEmCYo74FoONjlw=&ei=Zx5gS4mZH87d-QaJ2_jMDA&sa=X&oi=image_result&resnum=4&ct=image&ved=0CCAQ9QEwAw

haha, typ så fast du kör med en lätt hantel i varje hand i stället :)

• yatzy86

För att byta lite ämne:D Lundsbrunns kurort någon som hört om detta ställe? :) Vi har tänkt åka dit efter bröllopet och bli behandlade i två dagar :D

• yatzy86

Haha nää :D Ligger typ vid skara eller något sånt :D Men jag håller med dig, låter som lund :D

• yatzy86

De som ser mig innan kyrkan är väl i stort sett tärnan och min sambo då och bestman då vi ska gå in tillsammans. Beror väl på hur många som kommer sent till kyrkan också kanske om de hinner få en skymt om jag är för tidig haha.

• yatzy86

Skojar du? Herregud! Haha. Alla är vi olika :D

EåN2010 skrev 2010-02-09 11:31:56 följande:
    min syster är arg på mig för att jag inte kom när hon fyllde 30 och låt mig då säga att min syster var på teneriffa och firade sin 30års dag... och sen när hon kom så hade hon fixat tårta för hon trodde att alla skulle komma hem till dem samma dag.. men det var ingen som kom eftersom hon inte hade bjudit någon... så därför vill hon inte komma för att jag inte kom till henne. visst har jag en snäll syster? :D
  • yatzy86

Idag blev vi också kontaktade av tv4 programmet. Haha det är lite kul, men frågan är ju om man vill vara med, man får väl fundera lite :)

Hur känner du inför det Katja?

• yatzy86

sarahkka76 tror knappast de har några krav om de väljer oss Haha. Men skickar nog i väg ett mail. skadar ju, ringer de tillbaka så får man ju reda på allt och kan ta beslutet därifrån :)

• yatzy86

Får se på måndag, de ringde precis och vi bokade en telefontid på måndag så då får jag nog allt klart för mig :)

• yatzy86

Idag har vi ordnat önskelista på Cervera, puh! Skönt ha det gjort iaf :)

• yatzy86

Jag ska ha på mig min klänning så länge jag bara kan haha! :)

Som det ser ut nu så kommer vi dansa till "Perfekt day" med Lou Reed. Men vi har ju 3 månader på oss att ändra oss ;)

• yatzy86

Jaa de där tv 4 bröllop. De ville träffat oss idag men min sambo kände inte riktigt för det så vi sa nej. Vi båda ska ju tycka det ska vara lika roligt :) Annars är de ju ingen mening direkt.

• yatzy86

Igår hade vi toastmaster här och pratade igenom bröllopsdagen lite, känns så skönt nu, var lite orolig innan han inte skulle ha koll men nu känns det lugnare på den fronten efter vi träffat honom, tur det så man inte blivit mer stressad :P

• yatzy86

potatisgratäng kan du ju göra halv färdig, kokat mjölken och potatisen sedan bara låter du den stå 1-2 dygn kylen så gör du den klar i ugnen sedan.

• yatzy86

Oj värdpar, tror nog inte vi ens har tänkt på något sånt? Måste man ha? Haha.

• yatzy86

Vi funderar på åka till Lunsbrunns kurort eller vad det heter, vara där 3 dagar kanske. Så man har något i anslutning till bröllopet, då vi har en dotter på 1½ till sommaren så vill vi ju inte åka för länge utan henne känns det som :)

Svar på tråden Bröllop 2010 del 9 (sista året)