Inlägg från: Loveyoutoo |Visa alla inlägg
  • Loveyoutoo

Bröllop 2010 del 9 (sista året)

maj2010: superfin hemsida!

KatjaB: Grattis till vinsten!

Idag har jag hittat jättesnygga skor till min blivande man. Jiiippiii!

Var helt slut igår efter jobbet, så orkade inte göra något inbjudningskort för helgens tillkännagivanden, så ska göra det ikväll istället! Kul!

Kram på er!

• Loveyoutoo

I helgen har vi berättat för våra föräldrar att vi ska gifta oss den 19 juni. Nu börjar det kännas verkligt! Wow!

Tausen: Kikade in på din blogg! Fy vad hemskt att det började brinna i er lägenhet och i ert lägenhetshus. Tur att de kunde stoppa branden så att ni fick med er några ägodelar. Har ni fått ett nytt boende nu? Tänker på er!

Kram

• Loveyoutoo

mammab: Det är jobbigt när det kommer oväntade utgifter hela tiden. Vi har en TV som är på väg att ge sig och diskmaskin som borde lagas.

• Loveyoutoo

Nu har jag satt frimärken på alla inbjudningar, så imorgon skickas dom! Jättekul! Nu kan jag snart börja skriva om bröllopet på min blogg!! Wiiee!

I helgen har jag även gjort klart placeringskorten! Jättekul!

Berättade för en av mina bästa kompisar att vi ska gifta oss och hon ville så gärna vara med och hjälpa till med dukningen. Jättekul! Det får hon gärna!

Har ni några tips på dukning? Blommor, stenar, ljuslyktor, servetter m.m.

• Loveyoutoo

Nu längtar jag tills på fredag när jag kan börja blogga om vårt bröllop!

Vill vänta tills jag berättat för min vän Linda. Vet att hon läser min blogg och vill inte att hon ska få veta att vi ska gifta oss via den.

Igår stämplade jag både Festens ABC och Tipskupongerna till Bröllopsquizen som vi ska ha på festen. Har lagt ut bilder, så nu har jag ett litet bildgalleri här på Bröllopstorget också!

• Loveyoutoo

Det verkar mer som de vänder sig till företag! De hanterar inte beställningar under 500 kr och frakten verkar vara ganska dyr!

Loveyoutoo skrev 2010-02-18 11:43:36 följande:
    För er som funderar på att ha en liten present till varje gäst!wco.handlaonline.se/index.php
  • Loveyoutoo

Nu är jag äntligen igång med min bröllopsblogg! Som jag har väntat! Vill ju berätta för nära och kära först innan jag börjar blogga om det!

smagodating.blogspot.com/

pandis81: Du får gärna skriva in oss på 19 juni

• Loveyoutoo

lillalyckan: Jag gillar din blogg! Vilken fin kyrka ni ska gifta er i!!

katjaB: Hoppas att det ordnar sig med kläder till tärnorna!

• Loveyoutoo

KatjaB: När börjar Bröllopsprogrammet som ni ska vara med i?

• Loveyoutoo

Elvis låtar

Blivandefrueriksson skrev 2010-02-20 12:53:13 följande:
    Kan någon rek en speciell eller romantisk låt utav elvis? Våran kantor vi kommer ha är känd för sina årliga elvis konserter och det skulle va roligt om han iallfall sjöng en elvis bit.
  • Loveyoutoo

Jag vågar inte ens föra dansen på tal här. Jag tror nog att det blir en tryckare för oss också. Hihi!

Snart 2000 inlägg här!

• Loveyoutoo

Bettertogether: Oj, vilken mardröm. Tänk vad man kan röra till det i drömmar. Jag har också drömt en massa konstigt i natt, dock inte om vårt bröllop. Det är skönt när man vaknar och inser att det bara var en dröm.

Kram

• Loveyoutoo

Jag skulle vilja ha ett vitt diadem med tyg som liknar brudklänningen på bröllopet. Har sett ett på ett bröllopskort, men kan inte hitta det igen.

Någon som har något tips?

• Loveyoutoo

Bettertogether: En fin gul färg skulle vara fin! En som matchar din brudbukett! Ska du duka med solrosor så matchar det.

• Loveyoutoo

Bettertogether: Ja, jag tänkte faktiskt på det!

• Loveyoutoo

Bettertogether: Okey! Då blir nog rosa finast!

Svar på tråden Bröllop 2010 del 9 (sista året)