• KatjaB

Bröllop 2010 del 9 (sista året)

vad trist! vad var det för nåt som du vann och fick du aldrig vinsten?

Bluebride skrev 2010-02-04 22:11:46 följande:
    Grattis. Vann förut på en mässa också, men det blev missförstånd till slut och jag fick aldrig användning av det :(
    på tal om vinster o tävlingar o allt så kan man vinna sitt bröllop på allt om bröllop.. var ju förstås tvungen att tävla lite nu bara för att jag haft sånt flyt på sistone
  • KatjaB

undrar vad mina drömmar betyder då? Drömde inatt att jag tappade 3 framtänder i övre käken, hehe

• KatjaB

hahahahahah LOL!

fast jasg vann ju den där vinsten så det kanske räknas.
    Annars vore ju ett fett bankkonto inte helt fel förstås

EåN2010 skrev 2010-02-05 13:26:43 följande:
    drömmar är konstiga saker... drömde i natt att jag gick omkring och sköt ner alla personer som inte såg glada ut... hmm.. undra vad det kan betyda? nån som vet?
  • KatjaB

här är det jag som kommer hem från jobbet, S är pappaledig

har inte köpt nua allt om bröllpo än, funderar på om jag orkar ta mig iväg till affären idag o köpa den eller om jag ska skita i det.

• KatjaB

jag tyckte inte heller att den var så smickrande. Visst, annorlunda men med tanke på att det ändå kostar minst 30 000 att få en klänning uppsydd av Lars Wallin så tycker man ju att det på något sätt skulle ha smickrat hennes kropp mer. Tycker överdelen såg fyrkantig ut.
    Men hennes bukett var fin

Bettertogether skrev 2010-02-05 17:12:54 följande:
    Du är inte ensam :S
  • KatjaB

lade in bild på favoraskarna jag köpte, lite suddigt men det får ni stå ut med

• KatjaB

(min bild är densamma som här, andra raden längst till vänster)

• KatjaB

trist att jobba när man inte var inställd på det, hoppas dagen inte blir alltför lång då Du kan inte maila till dem du ska ringa då?

Svar på tråden Bröllop 2010 del 9 (sista året)