Inlägg från: Lyckliga013bruden |Visa alla inlägg
  • Lyckliga013bruden

Bröllop 2010 del 9 (sista året)

ska du resa billigt så boka hotell och flyg separat. Då kan du styra mycket själv.
    Å att resa söndag-tisdag är nog billigast skulle jag tro, om man är jätteflexibel kan man ju göra något sådant.

• Lyckliga013bruden

Det är väl schweiz va. Jag brukar blanda ihop österrike och schweiz därför är jag lite osäker....

• Lyckliga013bruden

Mitt ute i skogen i en kyrka, Skärkindkyrka, ligger vid norsholm typ.
    Sen ska vi ha festen på livgrenadjärmässen.

Var ska ni gifta er??

CiaLovesAndreas skrev 2009-12-11 23:34:22 följande:
    Lyckliga103bruden,Vart ska ni gifta er?
  • Lyckliga013bruden

Men då är det nästan samma, fast vi passerar linghem och åker ut i skogen vid gnesta å sen dyker kyrkan upp.....
    Vilket datum är ni? vi är 24 april

CiaLovesAndreas skrev 2009-12-11 23:37:47 följande:
    Östra hargs kyrka ute på landet mot Linghem. Ska också ha festen på Liv
  • Lyckliga013bruden

lite stressande är det att inte ha en meny, men vi skulle få smaka och fixa det senare typ fab mars något sådant.
    Har liv gett er något ordentligt pris?

CiaLovesAndreas skrev 2009-12-11 23:45:45 följande:
    Aha 22 maj har vi bokat.
  • Lyckliga013bruden

Våren kommer ju gå så fort, det hade ju varit en sak om de haft menyn klar så jag och gubben hade kunnat prata och planera den tillsammans utan att bestämma med liv. Men nu vet vi inget, och det är så mycket som händer på våren att jag är rädd att glömma bort......

Tårta måste jag fixa, måste ringa tannefors pratade med tårtverkstan men nya ägaren verkar inte helt jättekunnig...

CiaLovesAndreas skrev 2009-12-11 23:50:19 följande:
    Nope, bara ett ungefärligt pris.Dock känner jag mig inte direkt stressad över att inte veta menyn.
  • Lyckliga013bruden

först ut är en 60års fest i jan, feb är det 30års fest, mars tror jag är förskonad än så länge så då får vi väl klämma in sista planeringen, och april kommer gå åt till möhippa, jobb tentor och bröllop

• Lyckliga013bruden

Jag är inte säker men min tärna sa, " åhhh då får alltså JAG orda med möhippa åhhhh vad kul!!!" så jag misstänker att det kanske blir en

EåN2010 skrev 2009-12-12 00:02:48 följande:
    är ni alla säkra på att ni kommer på en möhippa? har ni nån gång tänkt tänk om ingen ordnar någon..
  • Lyckliga013bruden

Jag hoppas att det blir något roligt. Jag vägrar klä ut mig i hemska kläder och gå runt på stan och göra pinsamma uppdrag. Skulle hellre ha typ kanske femkamp, spadag, middag ute, festa loss på krogen med tjejerna.

längesen jag var på krogen faktiskt, senaste gångerna har jag haft skittråkigt pga jag varit med fel folk på fel ställe.

• Lyckliga013bruden

Gå ut på krogen å ha roligt vill jag göra, som om man vore 20år igen!!!
    kanske ska nämna lite saker till min tärna, hon borde känna mig men man vet aldrig......

Svar på tråden Bröllop 2010 del 9 (sista året)