Inlägg från: CiaLovesAndreas |Visa alla inlägg
  • CiaLovesAndreas

Bröllop 2010 del 9 (sista året)

Jättefina bilder Ninni!!

Min mardröm har blivit sann.
    Vi bokade kyrkan i september. Nu är bokningen borta så nu har vi med andra ord ingenstans att gifta oss.

• CiaLovesAndreas
    Blivandefrueriksson skrev 2010-01-15 22:32:32 följande:
    What?? vad har hänt?
    Ingen aning. Men vår bokning finns inte längre.
  • CiaLovesAndreas

Katja,
    De sa att det skulle kolla upp det och höra av sig.
    Men ärligt talat så känner jag inte alls för att gifta mig i den kyrkan längre. De är liksom inte "värda" det längre...om du förstår hur jag menar.

• CiaLovesAndreas

Alltså, vi vill ju gifta oss i pingst och det är ju en av de största helgerna, då alla vill gifta sig.
    Så nu är det ju fullbokat överallt.
    Men förhoppningsvis kan vi hitta en präst som vill viga oss i festlokalen. Väntar på svar.

• CiaLovesAndreas

Bluebride,
    Ja, visst tycker man det. Men vi kan tyvärr inte förlita oss på att de kommer göra det.
    Nä, det behöver inte vara en präst. Men först o främst vill vi ha det. Men sen får vi ju såklart se över andra alternativ om vi nu inte får tag i nån präst.

• CiaLovesAndreas

Tausen,
    Usch vad hemskt!!

• CiaLovesAndreas

Tjohoo!!
    Det har löst sig! Vi får gifta oss i kyrkan på vårat datum och tid

• CiaLovesAndreas

giz,
    I stora drag så tappade vår kyrka bort vår bokning. Men nu har vi alltså fått boka den igen.

• CiaLovesAndreas

giz,
    Japp, vi fick både datumet, tiden och kyrkan som står i våra inbjudningskort. Som lyckligtvis inte hade hunnit nå våra gäster.

• CiaLovesAndreas
    Blivandefrueriksson skrev 2010-01-26 20:10:18 följande:
    bluebride vilket härligt hus, älskade planlösningen på det. Och en stoooooor förändring i våra planer, vi flyttar fram bröllopet till i sommar istället. Det blir den 28/8-10 istället åh längtar...
    Åh vad roligt!
    Det är ju många månder som ni flyttar fram det
  • CiaLovesAndreas

giz,
    När vi bestämde förlovningsring så tittade vi även ut en vigselring hos guldsmeden. Så jag har vetat vad jag ska ha, men visst har man tittat runt på andra ringar också

• CiaLovesAndreas
    Bettertogether skrev 2010-01-31 21:59:59 följande:
    Är det någon av er som bestämt ingångs- och utgångsmusik????
    Nope. Vi och är också "fast i det träsket"
  • CiaLovesAndreas

anoli,
    Det lutar åt att vi också kommer ha Mendehlson. Får rysningar av den varje gång jag lyssnar på den. Känns riktigt pampig.

• CiaLovesAndreas

Nu ligger äntligen hindersprövningen på lådan!

Såg också det där på nyhetsmorgon imorse, men håller med att det var riktigt tråkigt. Såg dock inte allt. Men det räckte att jag såg den modellen som stod längst till höger som såg ut som ett skatbo i skallen. Fy säger jag bara!

• CiaLovesAndreas
    sarahkka76 skrev 2010-02-17 12:22:58 följande:
    Här skrivs det för fulla muggar Nu har vi varit på gården och tittat på hur vigseln ska gå till. Nu är jag säker på att vi får plats på övervåningen om det nu skulle regna, inklusive solister och vigselförrätare. Men som sagt i första hand kommer vi att ha den utomhus.Så nu kan jag andas ut igen! Pust!
    Vad skönt!
  • CiaLovesAndreas
    Blivandefrueriksson skrev 2010-02-17 18:14:09 följande:
    katja det är ett hus, sundance det är ett äldre hus fast renoverat. Härliga små skrymslen och små gå in garderober. sen en superduper härlig trapp av äldre modell åh är kär i hela huset kommer bli så ledsen om vi inte får detta huset.
    Lycka till! Håller tummarna!
  • CiaLovesAndreas
    Blivandefrueriksson skrev 2010-02-19 22:01:51 följande:
    Ä helt yr av lycka, vi fick huset !!! Var några som budade över oss men i slutändan så ville inte säljaren sälja till dem utan valde oss.
    Grattis!! Vad skoj!!
    Då har du ju massor att se fram emot nu framöver. Både bröllop och flytt...inte illa!!
  • CiaLovesAndreas

Vi kommer att åka på bröllopsresa på dagen en månad efter bröllopet. Slår ihop bröllopsresan med min 30-års dag.

• CiaLovesAndreas

Humlan,
    Åh vad härligt det lät med en resa. Man är ju måttligt trött på den här snön nu.

• CiaLovesAndreas

Fenixx,
    Ja, det kommer man säkert göra. Tänk när vi får se nåt grönt istället för vitt
    Men risken är väl att man får gifta sig i stövlar sen när all snö smält.

Svar på tråden Bröllop 2010 del 9 (sista året)