Bröllop 2010 del 9 (sista året)
Jättefina bilder Ninni!!
Min mardröm har blivit sann.
Vi bokade kyrkan i september. Nu är bokningen borta så nu har vi med andra ord ingenstans att gifta oss.
Jättefina bilder Ninni!!
Min mardröm har blivit sann.
Vi bokade kyrkan i september. Nu är bokningen borta så nu har vi med andra ord ingenstans att gifta oss.
Katja,
De sa att det skulle kolla upp det och höra av sig.
Men ärligt talat så känner jag inte alls för att gifta mig i den kyrkan längre. De är liksom inte "värda" det längre...om du förstår hur jag menar.
Alltså, vi vill ju gifta oss i pingst och det är ju en av de största helgerna, då alla vill gifta sig.
Så nu är det ju fullbokat överallt.
Men förhoppningsvis kan vi hitta en präst som vill viga oss i festlokalen. Väntar på svar.
Bluebride,
Ja, visst tycker man det. Men vi kan tyvärr inte förlita oss på att de kommer göra det.
Nä, det behöver inte vara en präst. Men först o främst vill vi ha det. Men sen får vi ju såklart se över andra alternativ om vi nu inte får tag i nån präst.
Tausen,
Usch vad hemskt!!
Tjohoo!!
Det har löst sig! Vi får gifta oss i kyrkan på vårat datum och tid
giz,
I stora drag så tappade vår kyrka bort vår bokning. Men nu har vi alltså fått boka den igen.
giz,
Japp, vi fick både datumet, tiden och kyrkan som står i våra inbjudningskort. Som lyckligtvis inte hade hunnit nå våra gäster.
giz,
När vi bestämde förlovningsring så tittade vi även ut en vigselring hos guldsmeden. Så jag har vetat vad jag ska ha, men visst har man tittat runt på andra ringar också
anoli,
Det lutar åt att vi också kommer ha Mendehlson. Får rysningar av den varje gång jag lyssnar på den. Känns riktigt pampig.
Nu ligger äntligen hindersprövningen på lådan!
Såg också det där på nyhetsmorgon imorse, men håller med att det var riktigt tråkigt. Såg dock inte allt. Men det räckte att jag såg den modellen som stod längst till höger som såg ut som ett skatbo i skallen. Fy säger jag bara!
Vi kommer att åka på bröllopsresa på dagen en månad efter bröllopet. Slår ihop bröllopsresan med min 30-års dag.
Humlan,
Åh vad härligt det lät med en resa. Man är ju måttligt trött på den här snön nu.
Fenixx,
Ja, det kommer man säkert göra. Tänk när vi får se nåt grönt istället för vitt
Men risken är väl att man får gifta sig i stövlar sen när all snö smält.