Bröllop 2010 del 9 (sista året)
än är det inget svar från fotografen i mailinboxen så jag väntar fortfarande med spänning.
Har klurat på drickan idag..
HUR LÅNGT KOMMER MAN PÅ 1 BOX VIN???
HUR MÅNGA GLAS FÅR MAN UT????
än är det inget svar från fotografen i mailinboxen så jag väntar fortfarande med spänning.
Har klurat på drickan idag..
HUR LÅNGT KOMMER MAN PÅ 1 BOX VIN???
HUR MÅNGA GLAS FÅR MAN UT????
tror dom räknar 4 eller 5 flaskor i en box. så 20 glas eller något sånt då kanske.
våra inbjudningar finns i galleriet, men vi ändrade lite.
Dom är i rosa botten och vitt där den rosen är utskuren, det är silver bakom och så är inte hjärtat kvar..
Men då vet ni på ett ungefär hur dom ser ut.
jag kommer få panik snart kring det här med fotograf.
vi hade ju som sagt en fotograf, men som tackade nej för att hon inte kände sig välkommen då jag inte hade skickat någon inbjudan till henne för jag trodde att vi hade en muntlig överrenskommelse, och då inte behvöde skicka någon inbjudan.
MEN MEN hon blev sur och tackade istället nej pga detta.
Och jag har nu sökt en ny fotograf utan direkt stor framgång.
Några har svarat, men tyvärr så tar dom betydligt mer än vad vi har möjlighet att betala.
Vi har dock eventuellt en tjej på gång, vi får se vad vi kan komma fram till..
Usch vad detta är klurigt.
Varför är man inte gjord av pengar.
kalla fötter håller jag inte på att få men däremot så håller jag på att få panik över vissa saker som egentligen skulle ha börjats på känns det som men som jag inte har gjort än och som jag inte vet hur jag ska göra med.
Så lite panik håller jag faktiskt på att få..
åå det låter verkligen jätteroligt..
jag undrar om jag får någon och vad jag får göra i så fall.
Idag har jag i alla fall fyndat och det känns jätteskönt.
Har köpt tre fick pluntor som vi ska ge till våra bestmänn. Jag fick betala 178 kr för alla tre. (nu är det bara gravyr som saknas)
Och det var för att albrekts guld hade 25%-70% rea på sitt sortiment.
Så jag kan tipsa alla er som inte har köpt era ringar att titta där för dom har många snygga ringar och du till väldigt bra priser.
Karin längtar skrev 2010-01-11 16:16:05 följande:
åå jag undrar hur ninni84r hade det i lördags när hon blev brud.
ja visst var det.
178 kr för alla tre. fattade inte att det var sant först. trodde det var styck först och det tyckte jag var bra pris. men jag är glad
Hur många sånger ska man ha i kyrkan ???
Är tre för många ???
Jag har suttit hela kvällen med mitt festprogram, innan jag kom på hur man skulle göra tog ju en hel evighet..
Men som tur vad så kom det en tjej här på BT till min räddare i nöden. Och vi fick bukt på det tillsammans.
Så nu har jag gjort fem sidor.
Det går fort när man har roligt
Ja vad kan man ha med.
Vi har inledningsord
historik om platsen vi är på
meny
och barnens ord om kärlek då vi har väldigt mycket barn runt om kring oss.
Bingo spel
sen hade jag tänkt ha med bordsplaceringen, lite om gästerna tack till och nummer till taxi för hemresa.
Det är väl det jag har kommit på nu.
Men det kommer säkert mer som ska in.
Nu är det natt för mig ialla fall. Ska ju faktiskt jobba i morgon