Bröllop 2010 del 9 (sista året)
eån2010 ja det känns verkligen som om det är något som man tappar bort/glömmer...men kan 17 inte sätta fingret på det...hmmm...ska ta tag i m2b nästa vecka så får vi se om han har något som jag kanske glömt...
eån2010 ja det känns verkligen som om det är något som man tappar bort/glömmer...men kan 17 inte sätta fingret på det...hmmm...ska ta tag i m2b nästa vecka så får vi se om han har något som jag kanske glömt...
pandis81: vart har du fått tag på den där billiga alkoholen??? kan du dela med dig av det tipset? vore najs o veta vart man får tag på så bra priser...=)
katjaB aj aj aj aj jag lider me dig och e glad över att mina tänder *ta i trä* är hela...
mammab uss då...ska prova skicka igen om de låter bra?
yatzy86: jag sitter i en liknande sits...min mamma o pappa är skilda och pappa är omgift, nya kvinnan är helt underbar, men jag vet inte om jag tycker att hon ska sitta vid honörs bordet? hans föräldrar är inte skilda och kommer att sitta vid honörsbordet, men ska man sätta pappas nya vid bordet också?
mamma o pappa bråkar inte och är inte ovänner, men jag vet inte?
men vad har din m2b sagt om att ha henne vid honörsbordet då? och vad tycker han om henne? kommer de bra överrens? vad har de skapat sig för relation under de åren som hon och hans pappa varit tillsammans?
men sen har jag funderat mycket på det där med bordsplaceringen...myyycket...
och jag tror att det enda jag kommit fram till är att barnen ska få ett eget bord och som "duk" ska de få en pappersduk och kritor så de kan rita när de ätit färdigt...låter väl bra va?
men sen står det still på den fronten.....*suck*
men då tycker jag verkligen inte att hon ska sitta vid honnörsbordet!!! och om hon ändå inte vet om hon ska komma så är det ju dumt att ev "räkna med" henne vid honnörsbordet....
sundance: de där me vädret har ja inte ens tänkt på...kanske man ska....hmmmm....
sundance: det är nog en bra budget för alkoholen...men vad är det ni ska handla för nått och hur mycket? vill ha lite tips om det....ska sätta mig me min gubbe o gå igenom allt som jag har gjort och tänkt...han har än så länge varit passiv vad gäller planeringen eftersom jag har varit ute i vääääldigt god tid...började väl för ett år sen ungefär...=)
sundance: kan man köpa sprit på dunk i tyskland? hihi kul...=)
kan man beställa hem till sverige därifrån? har du nån sida man kan kolla på??
jag är jätte nervös för att det ska bli för lite...men som sagt så ska jag ta o sätta mig me gubben o kolla på ekonomin osv den här veckan...
sundance: men det låter ju bra...och det känns som om de har faktiskt bättre koll på det där med mängd alkohol...hihi
bettertogether: lagar ni eget vin..=) najs...men hur vet ni att det blir ett gott vin? och blir det bara rött? eller kan man göra vitt också?