Inlägg från: Blivandefrueriksson |Visa alla inlägg
  • Blivandefrueriksson

Bröllop 2010 del 9 (sista året)

katja håller datorn ihop??

min bror lyckades rädd aen kamera han tappade i sjön för några år sedan la in den i ugnen samtidigt som han satt e på lite värme och den funkade !!

• Blivandefrueriksson

sundance och singstar

ja men bättre ha en varm funkande kamera en än som är blöt och inte i funktion

• Blivandefrueriksson

mammab ta en lite mindre tallrik, de där IKEA tallrikarna är inte bra.. Ska med gå ner ca 1 kg i månaden nu i 1 år. Men ska gå har redan gått ner lite på 13 veckor men nu ska jag sätta igång med motionen med så kroppen formar sig med.

katja har med hört om knytnäve portionerna men går man ner i vikt?

• Blivandefrueriksson

Är så lättad har äntligen kommit på vad jag ska köpa i 30 års present till mannen. Det blir ett verktygsskåp till garget var rea på Jula just nu så blir att besöka dem på onsdag när lönen kommer in.

• Blivandefrueriksson

Vi har en budget på max30.000 och det kommer vi hålla.

Och det är egentligen att vi har hittat den grekiska buffen för 69 kr per person som vi kommer lindrigt undan. Ja sen blir det ju Kina klänning med om jag inte hitta någon billigt här. Transport kommer vi inte ha, blir far min´s Jeep är ju endå mitt i vintern vi gifter oss. Ringen är i titan och kostar 3550 med 5 diamanter. Tårta tar vi från ica maxi, och så blir det bakelser tll gästerna bara en topp tårta till oss Lokalen kostar 2000 och då är det allt porslin och sånt som ingår.. Vi försöker komma lindrigt undan med stor fest med vänner och alkoholen från tyskland.

• Blivandefrueriksson

Glömde ju, fotograf går på 3000 och är en hobby fotograf som tar helt underabara kort. eller så blir det gratis har en kompis till min sambo är yrkes fotograf men han kommer ju va bjuden så han kanske får ta innan och i kyrkan vi får se

• Blivandefrueriksson

Humlan GRatttisssssss!!!

• Blivandefrueriksson

Jo vad ska ni ha för låt? som ni ev ska dansa första dansen till?

• Blivandefrueriksson

fly me to the moon är en sån feelgod låt, man blir lycklig av den. och det är positivt.

• Blivandefrueriksson

sundance vad har du för problem med hunden? har haft 3 hundar.

Svar på tråden Bröllop 2010 del 9 (sista året)