Bröllop 2010 del 9 (sista året)
bluebride: guuud vilken söööt klänning!!!! HIHI
helt underbart söt ju
bluebride: guuud vilken söööt klänning!!!! HIHI
helt underbart söt ju
better togheter: ja men det låter ju som om det är ett bra vin...=) va skönt...satt me gubben o pratade om budgeten för bröllopet igår kväll....vi behöver ca 20 000 kr till...o då senast maj asnnars kan det ev bli så att vi måste skjuta på datumet!!!!
eån: vi har 13000 och vi har en budget på ca 33 000 kr och allt kommer gå ur egen ficka
katjab: jag ska se till att vi får ihop det...jag får snåla på mina utgifter så mycket jag kan,..=)
hej tjejer
jag är jätte glad för att er skull som får så mycket hjälp...visst hoppas jag väl på att vi ska få ekonomisk hjälp från nära och kära,..men det är inget vi förväntar oss.
och visst hade det varit kul om vi hade haft heltids jobb båda två, men nu är jag arbetslös och m2b sliter så gott han kan, jag är verkligen jättestolt över honom för allt han snålar på...och efterso jag inte har så mycket att snåla med så blir det inte så mycket sparat heller...tyvärr...men han sparar så mycket han kan.
vi kommer få mycket hjälp under själva dagen, med diverse saker...
haha va skoj me halv åtta hos mig fast med bröllop!!! kan du inte vara me katja!!! vore såååå ballt hihi
bluebride: ooooooohhhhh de huset va snyyyggt!!! jag vill också ha!!!!!
katjab: ja verkligen kul...och jag tycker defenitivt att du ska vara med!!!!!!!
men jag förstår vad du menar med att om man förlorar o sånt...men samtidigt så får du ju en massa andra saker, du får ett tv sänt bröllop t.ex. hihi de e mer än andra får...hihi
vaddå har det varit reklam om de på tv?? shit va man missar ibland asså...hihi
sockersmulan: massa stora och varma kramar till dig vännen...jag hoppas som tidigare talare att ni hittar en lösning som känns bra.
bluebride: nej jag tyckte den andra var bättre! fanns de inga kvar av den varianten?