• KatjaB

Bröllop 2010 del 9 (sista året)

grattis humlan! vad kul för dig

borde verkligen sätta igång med körkortet jag med, hehe.. jag har sagt "jag ska" i fem år nu

• KatjaB
    Blivandefrueriksson skrev 2009-12-22 21:49:24 följande:
    Jo vad ska ni ha för låt? som ni ev ska dansa första dansen till?
    vi funderar på frank sinatra.. antingen fly me to the moon eller the way you look tonight
  • KatjaB
    Blivandefrueriksson skrev 2009-12-22 22:04:17 följande:
    fly me to the moon är en sån feelgod låt, man blir lycklig av den. och det är positivt.
    ja, o så tänkte vi försöka få till en bra koreografi så vi kan briljera med vår första dans som gifta hittade den här videon på youtube och blev helt såld på sinatra

• KatjaB

molnis: vad fin den är! hur är den i tyget upptil, är den väldigt stadig och slimmande för figuren eller är den mer som en "vanlig" klänning, dvs inte så tjockt tyg osv.
    Nyfiken på skillnaden på de man köper i butik o de man beställer där.

Fick nyss veta att Simons farmor gav mig i julklapp 1000 kr som bidrag till brudklänningen Vad gulligt av henne, brukar inte få någonting alls, jo en trisslott kanske, o ett år fick jag en burk kycklingkrydda. Snacka om uppsving i presentväg

• KatjaB

hoppas ni alla haft en trevlig jul!

jag fick jättesnygga kläder, jeanslegging av Simon, presentkort till frisören jag bokat bruduppsättning hos.
    En annan present som jag blev glad över var presentkort till chokladprovningskväll. Det ska bli kul
    barnen har fått mängder med saker, tror favoriterna för Astrid var dockskåpet och trumsetet.Själv blir man ju glad för påsar som det står polarn och pyret på

• KatjaB

sundance: usch då, stackars vovven. Förstår att ni är oroliga.

bettertogether: lycka till med flytten!

Jag är ledig ända fram till 7 januari, känns helt underbart att vara ledig så pass länge. Mellandagarna har vi jobbat in och de överiga dagarna bjuder företaget på som julledighet. Känns jättelyxigt att få vara ledig, mitt förra jobb fick man aldrig gå en minut tidigare någonsin i princip så det här känns ju väldigt generöst

• KatjaB
    Blivandefrueriksson skrev 2009-12-27 21:28:31 följande:
    Hittade en sida där de hade fina klänningar. denna skulle jag kunna tänka mig att tärnan ska ha.. modehus.nu/prod.php
    den var fin!
  • KatjaB

ninni: förstår det, ni har ju inte långt kvar

katinkaa: vad dumt med kyrkan, finns det ingen annan kyrka i närheten ni kan tänka er istället just för att få ert datum?

sundance: haha, fina barndomsminnen med tomten som luktade sprit

Åh, vad irriterande, igår kväll lade jag min bankdosa i fönstret för att inte klåfingriga astrid skulle få tag på den, idag när jag skulle in på internetbanken hade det visst blivit kondens just vid fönstret så bankdosan funkar inte längre o alla pengar är på e-sparkontot som bara går att komma åt på internet. Är 28 minusgrader ute så det känns ju lagom lockande att bege sig ut för att byta bankdosa.
    Samtidigt är jag sååå glad för att de pengar jag hade på kontot täckte precis det jag handlat med hemkörning. Puh!

• KatjaB

bluebride: vad är det för grejer du säljer?
    genom att vara med i olika sökmotorer som google gör ju att folk hittar till dig, pinga din blogg, och länka till din webshop kanske..? En annons på blocket?

• KatjaB

men jag har flera esparkonton och kan inte såklart kontonumret till nån av dem. Så där tog det ju stopp. men det löste sig iallafall genom att ringa

Sundance skrev 2009-12-29 13:58:57 följande:
    Men Katja, du kan ju överföra via telefonbanken om du har Swedbank och har telefonbank. Det gör jag alltid. Ditt e-sparkonto har kontokod 7 och ditt privat konto brukar ha kontokod 1. Så välj bara 20 i telefonbanken och gör en överföring från konto 7 till konto 1. Men det är om du har swdbank. Vet inte hur de andra bankerna har det.
    kundservice för telfonbanken så de fixade det åt mig.
Svar på tråden Bröllop 2010 del 9 (sista året)