• Tausen

Bröllop 2010 del 9 (sista året)

De får nog se mig i kyrkan tror jag. Min syster säremot ska vara med mig hela dagen

• Tausen

Min ena syster kommer nog inte heller...hon skall ha barn dagen efter vårt bröllop...dålig tajming dem...känns faktiskt jätte tråkigt om hon inte kommer så jag förstår dig :(

EåN2010 skrev 2010-02-09 09:45:33 följande:
    jag vet inte ens om min syster kommer på mitt bröllop... det är lite tråkigt tycker ja... :(
  • Tausen

ja då kanske det är lika bra att hon stannar hemma..herregud vad löjligt!

EåN2010 skrev 2010-02-09 11:31:56 följande:
    min syster är arg på mig för att jag inte kom när hon fyllde 30 och låt mig då säga att min syster var på teneriffa och firade sin 30års dag... och sen när hon kom så hade hon fixat tårta för hon trodde att alla skulle komma hem till dem samma dag.. men det var ingen som kom eftersom hon inte hade bjudit någon... så därför vill hon inte komma för att jag inte kom till henne. visst har jag en snäll syster? :D
  • Tausen

Ring honom och berätta hur du känner. Att ni hellst vill att folk ska ha kostym, men att det självklart är viktigast för dig ATT han kommer och inte spelar så stor roll vad han har på sig...

• Tausen

Åh igår fick jag tillbaka min brudklänning och den var fin och luktade inge rök alls...nu ska jag bara prova den igen så kan jag slappna av sen :D

• Tausen

hihi ja det var en lättnad att få hem den :)
    På söndag blir det ikea och köpa nya möbler att fylla upp lgh med... :D

• Tausen

Nåt oväntat skulle ju vara svensk sushi...

maj2010 skrev 2010-02-15 13:52:14 följande:
    Tjejer, jag behöver lite idéer kring menyn. Har ni tips på en förrätt, gärna med fisk, som känns typiskt svensk och som passar att servera öl och nubbe till? Sambon är inne på gubbröra, men det fick vi på våra kompisars bröllop i höstas och vi vill ju inte kopiera rakt av.
  • Tausen

Vi tog pussmunnarna, men hon i kassan muttrade och tyckte tydligen attt det var jättejobbigt att behöva öppna en ny rulle...

• Tausen

Vi har nedräknare på vår hemsida...snart ju!!!
    dhlbrg.se

Blir alldeles nervös :)

Bettertogether skrev 2010-02-19 09:56:17 följande:
    Idag är det bara 4 MÅNADER kvar för oss 19 juni-tjejer!! :Deller 17 veckoreller 120 dagareller 2880 timmareller 172 800 minutereller ENDAST 10 368 000 sekunder ;)Vad ska ni göra som nästa på ert schema?
  • Tausen

Vi ska dansa vals...men skulle vilja gå en kurs och lära oss så det bli bra...Jag var inne på nån skoj koreografi men det gick inte hem. Vi ska dock sjunga elephant medley tillsammans...*nervöst*

• Tausen

maj 2010: vad fina! Ska ni ha legogubbar på tårtan? Jättekul!!

Man brukar väl säga att om det är en kall och snöig vinter så bir sommaren varm och solig! :) Det är min förhoppning iaf. Vi hade -28 grader imorse...det är ju helt sjukt!

• Tausen

jag hoppas på att vi ska kunna kolla på lokalen igen i helgen och mäta borden...och fundera över hur vi skall duka Hoppas också på 8 vid varje bord :)

• Tausen

oj det måste jag också börja göra...jag är inte alls van at gå i klack :)

Svar på tråden Bröllop 2010 del 9 (sista året)