• Bluebride

Bröllop 2010 del 9 (sista året)

Jag skulle inte vilja ha den

KatjaB skrev 2010-01-21 20:00:35 följande:
    bluebride: det är ju helt klart bevisat att pengar inte kan köpa smak vilken tårta..
  • Bluebride

ja det borde det bli.

giz83 skrev 2010-01-22 10:22:06 följande:
    men guuud va jobbigt...tänk å bita i en sån där...mååånga besök till tandis sen!
  • Bluebride

känns det inte alltid så när man planerar. Jag är mest rädd att något in klaffar som att fotografen inte kommer, att smink och hårtjejen inte kan komma, eller något liknande.

Huu, ska snart åka in till lilla Flen å handla lite. Ska bara få något i mig först. Å i huset är det svinkallt, vi eldar med ved i en panna och när jag vakande imorse var det bara 14 grader inomhus, inte alls bra. Nu vill jag verkligen ha vår

• Bluebride

blomma i håret och solfjäder låter jättefint

Fasen vad ont jag har sen där ugnsformen "anföll" mig igår. Har ett stort blåmärke på varje lår och ett på ena armen. Ska snart röra på mig, ska handla lite, så lillan och jag ska ta bussen till lilla Flen.

• Bluebride

Nä det är inget vidare, men det går väl över. Usch, att gå ut lockar inte.

• Bluebride

min sambos pappa är inte är livet och eftersom min mamma sitter i rullstol så sitter min sida på sidan av mig och på hans sida sitter hans, plus hans plastsyster. Vi är inte så noga. Bredvid min mamma kommer även hennes assistent sitta, som jag är god vän med och är nästan som en andramamma

• Bluebride

Är det fler som har fått in dåligt med besked, måste alla vänta till sista dagen?

• Bluebride

Vårt osa är 1 april faktiskt, kanske inte skulle ha skrivit så långt fram.

Vi kommer bjuda på älgkött och potatisgratäng, svärmor fixar det, jag har lagt över ansvaret av maten till gubben och det verkar ha gått bra. Ska tänka på något vegetariskt, något litet bara.

• Bluebride

Nä, känns inte som det kommer behövas faktiskt.
    Vi har ju inga förskottsbetalningar eller så alls.

sarahkka76 skrev 2010-01-24 15:37:01 följande:
    Är det ngn av er som har eller ska teckna bröllopsförsäkring? Är lite kluven till om man ska eller inte? Hur tänker ni kring det?
  • Bluebride

det är nog lugnt. glad att man inte ska ha sprit alls. För det första är vi i kyrkans lokal och får inte ha det och för det andra tål jag inte sprit själv och för det tredje så är ca en femtedel barn

Svar på tråden Bröllop 2010 del 9 (sista året)