• mammab

Bröllop 2010 del 9 (sista året)

idag har vi preliminärbokat festlokalen också! spännande när det händer saker, tihi..

• mammab

ibland är det tur att man inte har så många vänner
    Vi kommer bjuda alla till vigseln och festen.
    Sen middagen blir för våran familj och närmaste vänner!

• mammab

fan va irriterad jag blir.
    händer saker hela tiden så vi inte har möjlighet att spara så mycket pengar som vi vill!

blir tokig! hoppas bara vi får ihop tillräckligt tills oktober så vi får bröllopet någorlunda som vi vill!

• mammab
    molnis skrev 2010-02-07 22:39:21 följande:
    Första glimten av bilderna vår fotograf tog i går!!! Gillar hennes stil massa så ska bli så kul att se bröllopsbilderna sedan! Lite ovant att vara framför kameran också så var bra att vänja sig lite. camillasundberg.net/
    Kul, en kompis till mig hade henne som fotograf på sitt bröllop!
  • mammab
    KatjaB skrev 2010-02-08 11:22:42 följande:
    tack!! Det fanns massor med fina designer att välja bland, den här kändes vintage som vi var ute efter .
    kostar den sidan nått?
  • mammab

Vi har äntligen hittat en fotograf till bröllopet.
    han tar 6000:- för hela dagen! då får man alla kort på skiva sen redigerar han några av bilderna gratis!
    tycker det var super!

• mammab
    maj2010 skrev 2010-02-11 14:46:55 följande:
    Hur tidigt behöver man beställa brudbukett tror ni? Framstår jag som värsta bridezillan om jag gör det idag, mer än 3 månader i förväg? Blomsteraffären jag har tänkt mig ligger nämligen bara ett par kvarter från frissan, så jag har vägarna förbi...
    Nej då, bra å vara ute i god tid. om du ska ha nå speciella blommor osv.
  • mammab
    lillalyckan skrev 2010-02-16 20:05:15 följande:
    Idag har jag köpt skor! Blev röda platåpumps med svart spets över, mycket mer min stil än klassiska vita... Ska lägga upp en bild i galleriet!
    har samma sko fast i beige/champange..super sköna!!
  • mammab

ni som vart här i västerås å fixat klänning, vem har ni gått till?

Svar på tråden Bröllop 2010 del 9 (sista året)