• mammab

Bröllop 2010 del 9 (sista året)

jag har för mig att ruths ska vara bäst.
    funderar på att gå dit och prova den modellen jag kollat ut för att se om man passar i den. sen kommer jag beställa från kina!

• mammab

jag sitter å letar hårsmycken/accessoarer..
    hittar inte riktigt det jag vill ha. hittat ett super fint halsband dock, men det känns lite för dyrt med 118 dollar..

• mammab

Blir så less..
    hitta en catering firma som verkligen hade den maten som jag var ute efter och hade jätte bra priser, mejlade henne för snart två veckor sen och fortfarande inget svar. Så jäkla tråkigt, för jag hittar inget annat ställe med bra priser och den maten vi vill ha..

så nu måste jag leta som en tok efter nå nytt ställe. känns som tiden bara rinner iväg..

• mammab

jag kommer troligen byta om efter själv brud"valsen". kommer nog inte kunna festa till det i den klänningen jag tänkt ha, blir lite för tajt haha..

• mammab

lokalen vi ska ha så är det runda bord! Jag har alltid velat haft det, tycker det är mycket finare och man kan göra riktigt snygga bordsdekorationer!

honörsbordet hade jag tänkt haft ett vanligt, men vet inte om det finns att tillgå. har inte varit där och tittat än. så vi får la ta och boka en visning snart!

har fortfarande inte hittat någon vettig catering än. börjar få lite små panik över det faktiskt!

• mammab
    EåN2010 skrev 2010-02-23 09:22:27 följande:
    mammab: vart bor du? ja SJ och SL ligger nog inte på någons favo lista för tillfället...
    Bor i Västerås. tycker det är svårt att hitta någon som har den typen av mat som vi vill ha till ett rimligt pris..
  • mammab
    KatjaB skrev 2010-02-23 13:12:27 följande:
    vi kollade på atcatering förut, minns inte om det var i västerås men där i krokarna iallafall, de har en hemsida med olika förslag på buffé o priser. i det pris vi fick så ingick att de kör ut o lägger upp maten.Kanske kan vara nåt?
    vad ska ni ha för mat och hur mycket får ni betala för det?
  • mammab

katjab: oj det var billigt!!! kul me tv4!

• mammab
    EåN2010 skrev 2010-02-24 11:11:37 följande:
    hej... tror jag lyckades... om jag gjorde de så ska de vara en bild på min klänning i mitt galleri..
    ditt galleri är inte synligt, får göra det synligt först så man får kika!!
  • mammab

Härliga färger på kortet Maj2010!

Idag ska jag mejla runt och boka möten med fotograf och lokalen..
    Spännande och se hur lokalen ser ut på riktigt och vad som ingår.
    Vill veta hur stora borden är! Hoppas dom är så det får plats 8 vid varje bord!

Svar på tråden Bröllop 2010 del 9 (sista året)