Bröllop 2010 del 9 (sista året)
lyckliga: trist, hoppas tiden går fort! Choklad hjälper
maj: grattis! Det är så spännande att beställa ringar. Vi har också beställt men måste vänta tills bebisen kommit ut för att prova storleken igen.
lyckliga: trist, hoppas tiden går fort! Choklad hjälper
maj: grattis! Det är så spännande att beställa ringar. Vi har också beställt men måste vänta tills bebisen kommit ut för att prova storleken igen.
better: kul!
Tjejer, gå in i mitt galleri och säg vilken klänning ni tycker bäst om. Vårt färgtema är som sagt mörklila, svart och silver och lite gotisk inspirerat. Den ena klänningen är högst upp och den andra längst ner.
bettertogether och molnis: Ja, min sambo tycker bäst om den översta också. Jag har lite svårt att välja för tillfället men jag gillar bäst baksidan på den första klänningen. Kan tyvärr inte prova dem eftersom de ska beställas från utlandet. Den ska måttsys.
molnis: ja precis den påminner en del om den.
molnis: spännande vilken fin hemsida! Hur gjorde ni den?
Katja: ja, den känns lite mer den stil vi vill ha. Fördelen är att om man gå ner i vikt efter förlossningen så kan man dra åt korsettbanden så att den passar. Chansen är större iaf.
Den svarta delen är en underkjol som man får med så den kan man välja bort om man vill men jag tyckte att den gav en häftig effekt.
Hahaha va bra att de tackade ja då
Det där med bhstorlek har jag också varit med om. Man blir verkligen förvånad över att man kan ha så fel.
maj2010: den svarta går att få i lila också, men jag tyckte att just den klänningen var snyggare i svart. Men det verkar som att alla gillar bäst den översta, så det lär bli nog den till slut.
Vad ambitiöst att gå ut, en annan är hur seg som helst!
bettertogether: *asgarv*
eån: tack Oj, vilken fråga! Det har jag inte ens tänkt på! Vi får se om ngn annan har ngn kommentar på det.
molnis: nice!
katja: drygt med sånt!
blivandefru: hittade en för 300kr men det är mer som ska till, choklad för 50 pers, pinnar och det som ska doppas. Så jag räknade ut och det skulle landa på ca 1000kr utan det som ska doppas. 1kg choklad räcker till 10 personer så jag behöver 5kg, eller 4 om man ska snåla lite.
Nu har jag lagt in en bild på mitt galleri på tårtan som vi ska låta oss inspireras av. Passar bra till vårt tema. Första bilden.
blivandefru: nä, det var inte alls farligt.
eån: visst var den?