• mammab

Bröllop 2010 del 9 (sista året)

Vi  kommer också ha cerise/rosa och lime i vårat färgtema. Plus svart också!

2010-10-23
  • mammab

vi planerade bröllop redan 2006, men fick lov att skjuta på det..redan då ville jag ha rosa och lime!

så himla snyggt!!

2010-10-23
  • mammab
    Bettertogether skrev 2010-02-25 13:42:15 följande:
    Här är en länk till en sida där man kan välja vilken månad och vilka färger man ska ha, så ser man vilka blommor som är tillgängliga den årstiden :) Bra va?! :D www.flowercouncil.org/int/product/flower_plan...(välj cut flowers)
    hehe, har den boken! fick den nu när jag läser till florist!
    2010-10-23
  • mammab

jag behöver nog inte gå in mina skor så mycket. van vid klackar!

sen är min sko inte speciellt hög heller så det ska nog gå fin fint!

måste börja hitta matrial till alla, inbjudningar och program osv..små jobbigt..

2010-10-23
  • mammab
    Bettertogether skrev 2010-02-25 14:31:17 följande:
    Ja de små böckerna har jag också, flera stycken till och med :) Men denhär sidan använder vi ofta i skolan :)På tal om blommor brottas jag fortfarande med vad för slags blommor jag ska ha i min bukett :P
    hehe, jag kan inte heller bestämma mig. teknik, blommor, form, färg...ingen aning..
    2010-10-23
  • mammab

du kan inte ranka nått nå? gröna orkideeklockor, hypericumbär?

antirrinum är snygg, men hjälp står still haha..

2010-10-23
  • mammab

mena anthurium. blandar ihop namnen på dom två, helt olika blommor dock haha

2010-10-23
  • mammab

hande tänkt lägga ut lite bilder på mina brudbiketter, men min dator har så klart krachat så nu är alla bilder borta. känns surt. hoppas på att jag kan få tillbaka dom!

2010-10-23
  • mammab
    KatjaB skrev 2010-02-25 15:03:10 följande:
    fin bukett! men tänkte mig nog mer åt det rosa hållet än det aprikosa. Har ju sett en ros som är riktigt gammelrosa/brun. Finns i allt om bröllopnr 4 2009, på sidan 36 men kan ju för allt i världen inte hitta den någonstans. mailade allt om bröllop men de har inte svarat än
    gjorde en brud i skolan med gammel rosa rosor jätte fina rosor!!gick nästan åt det bruna hållet jätte vackra!
    2010-10-23
  • mammab

haha, försöker diskutera med karln ang. maten.

hans krav, det ska vara mat och den ska vara god. haha sen fria händer för mig då!

2010-10-23
Svar på tråden Bröllop 2010 del 9 (sista året)