• giz83

Bröllop 2010 del 9 (sista året)

sundance: jag förstår vilket dilemma du har...=) jag kommer gå på gräs så jag vet inte...min son som då kommer vara 7 år kanske kan hålla? äsch jag vet inte...ska rådfråga min tärna sen...

mina föräldrar kommer nog att se mig när jag går fram till m2b för första gången den dagen...men jag vet inte...men troligtvis....för jag vill bara ha mina tärnor hemma hos mig under d dagen! och frisören så klart...=)

men sen är det ju fråga om vart alla ska sova, men jag tror att det kommer nog bli att bara tärnorna är hemma hos mig, äsch det är så virrigt det där...

och inga massa spring fram o tillbaka....det ska vara lugnt när jag gör mig iordning för jag kommer ändå vara så hajpad själv så det räcker o blir över...hihi

*kärleken är evig*
  • giz83

ja syskon/släktingar är verkligen en kategori för sig...=) men berätta hur du/ni känner så ska du se att det blir bättre. iaf så kanske det känns bättre...hihi

och jag hade också fått panik om frisören avbokat 3 mån innan...jag bokade ju lokalen 1 ½ år innan o vf ungefär samtidigt...så det är verkligen förståeligt...men jag looovar att du hittar en ny frisör innan det är dags.

*kärleken är evig*
  • giz83

ja men här gäller det att dela med sig...hihihi

EåN2010 skrev 2010-02-10 09:02:53 följande:
    jag har två kompisar som vill sjunga i kyrkan men min m2b vill inte så du kan ju låna dem om du vill... hihi
    *kärleken är evig*
  • giz83

ok tjejer...nu har jag missat massor märker jag...ok, ska gå igenom allt när ja lämnat grabben på skolan...har varit lite borta den här veckan...=(

men nu så...=)

*kärleken är evig*
  • giz83

katja: vad har de sagt nu då om programmet? har du fått nån bra info om vad som gäller?

sajberpillan o blivandefrueriksson: jag har också svårt att komma ihåg vad man ligger o tänker på när man ska somna...man kommer ju på en massa bra saker, och när man vaknar så är det som bortblåst....*suck*...men det blir nog ett block för mig med...

o de värsta är att det är verkligen de bra idéerna som kommer just då, och saker som man kommer på att man ska göra nästa dag, saker som man gått å funderat på under dagen och sen kommer på igen när man ska sova

sen det där me att hitta solister på musikhögskolor är verkligen ett jättebra tips! har en del kompisar som går på musikhögskolor o de säger att det är ett jättebra sätt för de att få komma ut å öva på att stå inför folk...så verkligen ni som inte hittat solist kolla me högskolorna!!! och de brukar vara jätteduktiga!

katja: kom på en till sak, det där med lokalen och att de vill vara med och fixa...säg åt de att de får stå för det då, för du har dina funderingar kring hru det ska se ut, och vill de lägga till nått så får de stå för det! på så sätt kanske du kan få det där lilla extra som du kanske inte själv har tänkt på...{#lang_emotions_tongue_out}

*kärleken är evig*
  • giz83

maj2010: va roligt ja vill också göra sånna saker...men har så långt kvar...*suck*

min frisör kommer komma i början av sommaren tror ja, vi har inte bestämt nått än...men hon e så underbar så hon kommer hem till mig...=)

*kärleken är evig*
  • giz83

har så jävla tråkit o vet inte va ja ska göra...kan inte plantera mina blommor för ja har ingen jord o orkar inte städa...nån som har nå bra förslag på vad man kan göra ida?

*kärleken är evig*
  • giz83
    Bettertogether skrev 2010-02-14 10:14:06 följande:
    Det är Bröllopsspecial i tv4-morgon!!! :D
    vilken tid då? vill också se!!! =) e för slö för att kolla på tv tablån...=)

har pysslat me inbjudningskorten ida...=) ooo va fina de kommer bli...o ja jag ska lägga upp bilder sen när de e klara...=)

*kärleken är evig*
  • giz83

molnis: guud vilken fin hårprydnad!!! jättevacker! och bakelserna såg ju jätte goda ut...=)

*kärleken är evig*
Svar på tråden Bröllop 2010 del 9 (sista året)