Inlägg från: Summer2010 |Visa alla inlägg
  • Summer2010

Juli 2010

Kece: Hahahaha!

Nu kommer jag in här oxå :) Vi har äntligen satt datumet till 31a juli. Hoppas bara på att det inte är något som kommer ändra på det. Är ju lite krångligt när man har ett gäng som åker ända från england så man får tänka på dem lite när man sätter datumet. Men nu verkar det funka iaf :)

Vi har inte kommit så hemskt långt i planeringen, får sätta fart efter jul. Jag ska försöka gå ner lite till i vikt innan jag skaffar min klänning. Vi har haft en del problem med kyrkan då den som vi verkligen ville vara i ska bygga ut så det kommer vara massa maskiner där och uppgrävd gräsmatta >

• Summer2010

Samma för oss. Stått rätt still under julhelgen. Var iväg och köpte olika papperskort idag så jag tänkte försöka testa lite olika designer för inbjudningarna. Jag ska även ner och prova klänning för första gången nu om 20 minuter. Nu äntligen börjar det kännas att vi faktiskt ska gifta oss! Spännande! :D

Casmel skrev 2009-12-28 08:09:45 följande:
    Här har det oxå stått still under julhelgen men snart ska det börjas med inbjudningarna. Det enda som jag inte kan få till ordentligt är hur jag ska skriva att det finns bar där man själv får betala sin dricka...Så om någon kan formulera det kort och konsist får ni mer än gärna tipsa!När jag funderar på bröllopet så börjar det bli mer o mer verklighet nu tycker jag, vad tycker ni?
  • Summer2010

Usch va jobbigt när folk gör sådär :( Jag hade nån som skulle köpa en bok om inbjudningar av mej och jag skickade iväg så hon kunde betala in, sen tog det en evighet innan hon hörde av sig och då sa hon att nån i familjen hade dött men att hon ändå ville köpa boken om den fanns kvar och det gjorde den ju då jag trodde hon ville köpa den. Sen dess har jag inte hört nåt. Ångrar man sej kan man väl bara säga det >

KatjaB skrev 2009-12-29 09:19:25 följande:
    vi kommer göra våra egna, har en pappersskärare och själva inbjudan är inte så vansinnigt avancerad egentligen, kartongark + papper (med utskrift) fästs ihop, och så är det två olika sidenband som ska på. Enkla men fina Snodde idén från calligraphen. Åh vad irriterad jag blir, har ju en del lakan kvar att sy och jag skulle få köpa från en tjej här på bt som gift sig för ett tag sedan, men hon är så omständig. Först så skulle hon absolut skicka dem precis just en dag, så jag skulle skynda mig med betalningen vilket jag såklart kan göra, men var tvungen att vänta så att jag skulle veta vad frakten gick på och det svarade hon inte på. Sen hade hon tydligen någon annan som skulle gifta sig innan mig som skulle få köpa dem först o sen skulle jag få köpa dem efter det. Det ville inte jag för de är redan begagnade innan henne och jag vill ju ändå att de ska vara hyfsat fräscha, plus att det började bli lite väl omständigt med alla turer. Sen så hörde hon inte av sig alls och när jag frågat om hur det blir så skrev hon att de kanske råkat kasta alla 60 lakan. (hur lyckas man med det?) Och då skulle hon höra av sig, åter igen om hur det blir. Nu hör hon inte av sig alls och jag måste ha minst 30 lakan till
  • Summer2010

Gott Nytt År!!! I år gifter vi oss! Spännande!!

• Summer2010

Vi har havet som tema så det blir mycket blått, creme och vitt. Kommer dekorera med äkta snäckor, stenar, sand, vass och flytved. Blir mycket vi hämtat från naturen.

Pantertanten skrev 2010-01-20 11:52:54 följande:
    Hej alla!Tänkte fråga hur ni tänkt med tema. Går ni stenhårt på en färg eller hur gör ni?
Svar på tråden Juli 2010