Juli 2010
Jäklar vilken aktivitet det varit i den här tråden
roses: Vi ska ha runda bord och har också tänkt oss något arrangemang i mitten.
Liksom alla andra ska vi ha klädkod kavaj. Vi skiter i Magdalena Ribbing och hennes vänner eftersom sambon och marskalkerna ska ha smoking.
rosesarered skrev 2010-01-27 21:19:25 följande:
Här är man bort nån dag och full fart i tråden Mrsmuffin,vad tråkigt med ringen!! Hoppas ni hittar den även om det känns osannolikt. Jag tappade min ring en blöt midsommarafton för tre år sedan. Dagen efter fick fästmannen och svärmor leta efter den på stranden där vi nattbadat innan när jag låg och hade århundradets värsta baksmälla. Tur nog hittade jag ringen sen på toaletten under handfatet. men jag lärde mig en läxa Dukning, vet inte riktigt. Vi ska ha runda bord så det blir nånslags arrangemang i mitten av bordet. Ingen annan här som ska ha runda bord?Klädkod,även vi ska ha kavaj. Känns som att det passar bäst på vårt bröllop. Sen bryter vi säkert mot etiketten eftersom sambon ska ha frockcoat och då ska man kanske ha en annan klädkod än kavaj? ja, jag har ingen koll på etikettregler som ni märker...Papper,vi skrev ut vår inlaga till korten på vita cansonpapper från Panduro. Fanns i många olika färger och blev fint tycker jag. Annars är transparent papper fint och skriva ut på. Imorgon ska jag gå och kolla på ring! spännande!Min svägerska jobbar i en guldsmedsaffär och jag fick tipset av henne att skrapa ihop gammalt guld. Har gjort mitt bästa ikväll och hoppas på att guldet ger lite pengar som man kan lägga till ringbudgeten.