Inlägg från: Dolly84 |Visa alla inlägg
  • Dolly84

Juli 2010

Våra inbjudningar kom fram i fredags! Har inte fått så mycket respons som jag trodde, men det kommer väl. Jag trodde lite att alla skulle ringa och osa direkt... ha ha. Mer önsketänkande ;)

• Dolly84
    CeKe skrev 2010-02-18 18:32:43 följande:
    Suck, kan inte fatta det är sant. Har givit mig in i brudöverlämningsdiskussionen.. jag som skulle hålla mig därifrån! Men blir så frustrerad när folk bara pratar förbi varandra och vägrar ta in det den "andra sidan" skriver... Haha
    Hade jag anat vad den diskussionen innebar, så hade jag nog aldrig startat den. Hade inte en aning om att den funnits uppe tidigare.. Men det borde jag kanske förstått ;)
  • Dolly84

Hej tjejer (och killar?)! Var ska ni sminka er på bröllopsdagen? Lite nyfiken bara

• Dolly84

Vad mysigt att vara hemma hos sin mormor :)

Jag ska också byta till min fästmans efternamn, det är jätteviktigt för honom, han menar till och med att våran hund har hans efternamn ;) Jag kommer sakna mitt efternamn som jag är så nöjd med, men det känns även bra att byta till hans.

• Dolly84

Min kille och pappa är på väg till tyskland nu, för att handla alkohol till festen... Lite jobbigt med väglaget! Men de åker buss iallafall. Mår ganska dåligt över det ändå...
    Kommer kunna stryka nåt från listan imorgon iaf, så nåt positivt är det :)

Svar på tråden Juli 2010