Inlägg från: Juli 2010 |Visa alla inlägg
  • Juli 2010

Juli 2010

Hej på er alla juli brudar!!länge sen jag har titta in här, så nu har jag uppdaterat mej....ser att en del har shoppat klänning, snygga!!!jag har oxå hittat min klänning, den e underbar så klart hittar ingen bild på den på nätet..Agnes heter iaf märket! ringen har vi ju oxå köpt, men blivande mannen fick gömma bort den;) skulle helst ha gått omkring med den på hemma hela tiden

toastmastern e klar, å mina 2 tärnor å mannens 2 bestmannar=)

har nu börjat titta på tärnornas klänningar...hittade just en fin och enkel på gojane som nån tipsade om =)
    www.gojane.com/12048-formals-classic-a-line-formal.html
    den gillar jag, i färgen pink...fanns även andra fina modeller, men då fanns inte pink=(

oj va ja yrar nu....

• Juli 2010

har oxå tänkt försöka mej på ebay, men inte kommit mej för ännu hade tänkt köpa mannens plastrong å väst därifrån iaf...

• Juli 2010

jätte snygga skor du beställt Ceke ja funderar på att beställa rosa skor!?! jätte ljus rosa dock tror det skulle passa bra då mannens plastrong e i rosa...

• Juli 2010

Nu har jag satt in min klänning i galleriet den skall ju såklart förkortas å fixas lite sen!

• Juli 2010
    KatjaB skrev 2009-12-21 08:17:18 följande:
    Juli 2010 skrev 2009-12-20 21:33:32 följande:vad fin klänningen är!
    Tack, visst är den.. hemskt skulle det juu vara om jag inte tyckte det..sen vad andra tycker är ju så olika..smaken är ju som sakt som baken;)
  • Juli 2010

intressant att läsa om bordsdekorationer vi ska ha rosa, vitt å ev. lite grönt som tema. har funderat på att dekorera ganska enkelt, men tror ändå det blir snyggt...en rosa ros + nått grönt blad i en smal vas. sen 3 sånna på varje bord.

funderar på att ha dessa, www.ikea.com/se/sv/catalog/products/40113180

va tror ni ? blir de för låga?

sen blir det ju vita dukar, sen vet jag inte om vi skall ha rosa eller vita servetter. ??!! kanske rosa för att få lite mera färg...

ang barn så kommer vi att ha släkt barn, men inga kompis barn..dels för att en hel del släkt kommer långväg, och därför inte kan fixa barnvakt på stället!

• Juli 2010

Ceke: tack för ditt svar

Kärleken9 : klänningen skall betalas i mårgon, så efter det skall vi hämta hem den. En av mina tärnor skall förvara den hon dem

vi kommer att bjuda 150 gäster... vi har ganska stor släkt båda, och har bra kontakt med dem. så det känns som vi verkligen vill fira både med vår närmaste släkt å våra vänner. Lyckligtvis kommer vi att få en hel del hjälp med ekonomiska biten av våra föräldrar.

• Juli 2010

KathaB, har nog läst om ditt frieri tidigare, men måste säga att jag e imponerad...härligt, mera sånt;)

• Juli 2010

ja men man kan ju imponera utan att det kostar en massa så jag blev iaf impad av det:) å det tror jag även din M2B blev

• Juli 2010

har någon av er handlat såpbubblor från E- bay? vad blev frakten ungefär?

Svar på tråden Juli 2010