Juli 2010
Vår lokal är så liten så vi gör förrätten på tallriken direkt och huvudrätt samt efterrätt på stora uppläggningsfat om 4 personer så ingen behöver upp och gå.
Vår lokal är så liten så vi gör förrätten på tallriken direkt och huvudrätt samt efterrätt på stora uppläggningsfat om 4 personer så ingen behöver upp och gå.
Inbjudningar vad är det??? ( Jag bara busar) vi har fått tips på rätt tryckare så vi skall lägga en beställning. Blir nog till att göra tackkort samtidigt så är det klart också.
Jag tycker dom var fina. Gillar när man vågar gå utanför trygghetscirkeln av att allt skall vara på ett speciellt sätt. Kul. Köp!
Vad kul här händer det massor Någon pratade om tårta... vi har fått ett pris på 22 kr bit inkl hög ställning och så dekorerar vi den med massor av äkta rosor ( se mitt galleri) det verkar som sången i kyrkan kanske har löst sig till det bästa och slöja letas fortfarande efter...
Vf tar vi den kyrkan erbjuder och det börjar bli tokläge att göra klart inbjudningskorten
Mina tärnor är jättestolta och den ena tar en semesterdag för att hjälpa till i lokalen dagen innan. Urgulligt och långt över mina förväntningar på vad en tärna skall göra...
Letar billigaste möjliga klänningstillverkare i Kina och är tacksam för alla rekomendationer jag kan få
Grattis
Välkommen!
Hjälp tjejer!!!! Jag har tappat farten i bröllopsbestyren... kommer ingen stans... är det fler som har samma dilemma?