Inlägg från: Korallbruden |Visa alla inlägg
  • Korallbruden

Juli 2010

Hur många tänker skaffa barn efter bröllopet?

Katja! Veteranbilen används till och från vigseln.

• Korallbruden

Vi har fått ett tårtpris på 22 kr per bit inkl ställning för prinsesstårta och sedan sätter vi dit minst 100 röda rosor i den. Se sista bilden i mitt galleri.

Priset är via grannars vänner... ville helst ha tårta från Vallentuna men det blir för mycket pengar.

• Korallbruden

Vi önskade oss Vallentuna tårta men ekvationen 75 kr gånger 100 gäster kändes lite magstark

Har alla bokat underhållning på middag/festen? Vilka priser har ni fått? Var i landet bor ni? Rekommendationer på bra band?

Casmel: Krya på dig

• Korallbruden

Bra jobbat med inbjudningskorten

Ville bara titta in och berätta att ni fick fart på mig angående bandbokning så nu har jag tittat rätt och vi kommer att boka honom om villkoren är rätt. Tack för hjälpen

Kul att se att Källerudd är tillbaka

• Korallbruden

Imorgon kanske min slöja på 3,5 meter från Pronovias kommer ... hoppas den blir bra. Har letat slöja i 3 månader.

Underhållningen skriver vi kontrakt med idag eller under veckan beroende på vilka svar vi får från honom och roses det är ingen av de du rekommenderade och jag tycker det var väldigt snällt gjort av dig att hjälpa mig Tack så mycket.

• Korallbruden

Min tanke är att plussa på Mr Koralls vanliga son namn efter mitt efternamn.

• Korallbruden

Hos mormor... vilken dröm. Älskade min mormor men hon lever inte längre och hon hade mer än gärna fått gå upp en altargång med mig.

Skall göra hår på salong men är inte så sugen på att ta dit makeupartisen från Lancome. Han har sagt att ha åker dit jag önskar så troligtvis för han sminka tärnorna och mig hemma.

• Korallbruden

Vi har bokat tre timmars paketet med Lindisima som fotograf. Är med under vigsel, mingel och porträtt sedan får vi ta till vännerna.

Vi skall ha någon som sjunger i kyrkan och tittar på något jättebra men allt är långt från klart och en underbar underhållare i 4-5 timmar under kvällen.

Båda dessa (förutom mat, dryck och klänning) är våra tyngsta kostnader.

• Korallbruden

Är så lycklig Har sedan i december letat efter en lång vacker spansk slöja minst 3 meter med butikspriser på 6-7000 kr. Har surfat som en galning och tittat på extremt många alternativ. Nu efter mycket och men så är jag lycklig ägare av av Pronovias fantastiska kreationer på 3,5 meter som jag fick köpa begagnat. Den finns i mitt galleri om någon är nyfiken

• Korallbruden

Tack ceke och kärleken 9! det var tre månaders rå slit för att hitta rätt. Kram.

Svar på tråden Juli 2010