Inlägg från: CeKe |Visa alla inlägg
  • CeKe

Juli 2010

Vad är det för företag/märke? Låter spännande med party =)

Jag är verkligen skitnöjd med min torsolett (Masquerade Hestra) och efter att ha lagt ut massor av pengar på den, har jag hittat en internetsida där man kan beställa underkläder och som har jättemånga märken till mycket bättre priser än affärerna. Kanske kan va nåt?

www.figleaves.com/uk/home.asp

• CeKe

Härligt jobbat Rosesarered!

Jupp, jag beställde mina skor från Matildas och är riktigt nöjd. Finns bild på dem i mitt galleri =) Jag som inte brukar gå i klack trodde att 3.75 cm skulle va högre än de är, men de är sköna som de är och så kan jag ju gå i dem

• CeKe

sigma: Nej, hjag har faktiskt inte gjort det än, men tänkte prova att göra det. Det är ju lite knepigt det där med storlekar, men jag har i alla fall lärt mig vad min storlek blir med engelska mått... Jag vet ju också vilka märken som funkar på mig, så tänkte köra lite "safe" och beställa dem

• CeKe

Det har inte varit någon rusning hos oss heller. Jag tror det är tre sällskap som OSA:t. Tror många tänker att det är självklart att de kommer också och att det inte är någon brådska.. som våra släktingar och familjer typ. Jag förstår dem och det är långt kvar, men visst känner igen det där med att gå o vänta på att de ska OSA Och då har vi ju inte ens varit ens ett uns hemliga!

Här har det sytts... hälften av servetterna är klara! Hehe, såg en sån där underbar tråd med onödiga saker och JA, tygservetter är en sån! Suck. Visst blir det fint, men järdrar i mig va onödigt och drygt (men även lite kul) att sy! Om fler i tråden får för sig att sy servetter av lakan, kan jag dock rekommendera Jysks biligaste..

• CeKe

Källerudd: Jag gillar båda två, men röstar också på den första! Den va superduperfin!

Och du, vilken underbar bild på rosbukett du hade! Den kommer nog jag sno av dig, om det är ok! Har letat efter någon stilren, fin, men ändå med lite liv i och ja, du hade den!

• CeKe

Den va jättefin! Undrar hur den blir om man byter ut röda rosor mot vita. Verkar som att kekke fastnar för de buketter med vita rosor som jag visat för honom

källerudd skrev 2010-02-10 17:28:39 följande:
    Helt oki..jag har antagligen snott den av någon redan =) men det är buketten jag ska ha...
  • CeKe

Hehe, fick bara lust att berätta en lite anektot angående utdelning av inbjudningar...

Vi delade ut några under julfirandet. En vän till oss och Keces familj sa, när han förstod vad som skulle finnas i paketet (som ju såg ut som formen av ett kuvert och som delades ut till samtliga) att hm, antar att det mer är en utgift än en julklapp

Han är glad för vår skulle och jag skulle bli mycket förvånad om han inte kom, men det ligger ju en del i hans skämt också

• CeKe

Inte då. Tänker att man står utomhus sommartid längre tider än så utan att klaga =)

Men ni kan ju alltid ta fram ett par stolar till gamla eller folk som har ont i ryggar/ben etc, så ordnar det sig nog!

sarahkka76 skrev 2010-02-10 21:16:39 följande:
    Hahaha ja, allt är noga beräknat Är det för lång tid att låta folk stå i värmen?
  • CeKe

Katja: Fin ring!

Källerudd: Hur går det, nån som hört av sig än?

Jag o Kece tittar rätt ofta på en mailadress som vi skapat för att få in namnförslag till vår båt.. Startade en namntävling i samband med bröllopsinbjudan. Var som en extrainlaga som skickades med.. Men inte är det många förslag som kommit in heller! tror det är 4 som skickat av 60 inbjudningar.. Lite trist (skickade inbjudningskorten i slutet av dec). Skrev att sista datum för namnförslag är 1 mars för att kunna köpa bokstäver på båtmässan, men tror nog inte vi får in så många fler förslag. jaja, va en kul grej i a f.

Svar på tråden Juli 2010