Inlägg från: Juli 2010 |Visa alla inlägg
  • Juli 2010

Juli 2010

nu har jag gjort mitt första e bay köp

En tiara

• Juli 2010

KatjaB, jag gillade det första bättre

• Juli 2010

KatjaB, jätte bra upplägg tycker jag med

Vi kommer att ha liveband, de tar 6000, då e det "släktrabatt", min morbror spelar där så

• Juli 2010
    Kärleken9 skrev 2010-01-24 13:58:26 följande:
    [citat]
    Hmmm fått tips på en bra säljare på e-bay som säljer herrvästar med matchande slips, ser grymt fina ut. Och till en tredjedel av hyrpriset i sverige... Åhhh nytt att fundera på, kommer hela tiden nya saker.

Kan du säga vad säljaren heter
  • Juli 2010

KatjaB, va kul du måste meddela sen i vilken tiding det kommer så vi kan köpa vecko revyn

• Juli 2010
    minimis skrev 2010-01-29 14:24:16 följande:
    Vår dotter blir 2 år i oktober, så hon är ju inte mer än två äpplen hög, o jag funderar på hur mycket detaljer man kan ha på en klänning till henne...Blir klänningen till höger för mycket t.ex.?www.shopindream.com/product-3758.html
    personligen tycker jag att det är lite väl mycket åt en 2 åring...men, det är ju olika på tycke och smak!fin är den iaf... vår dotter blir 2 i mars, å jag söker oxå någon fin åt henne!
  • Juli 2010

ojojoj va ni skriver..jag hinner inte alls med;)
    casmel; var det du som shoppat på ellos? den klänningen funderar jag oxå på..men ev i rosa, eller fuschia.. men, hur gammal e din tjej? å vilken stl har du beställt? lite fundersam vilken stl jag ska ta om jag beställer den...

ANgående min M2B kläder så kommer vi att hyra. Det blir en jackett, och sen en silver väst och plastrong. Han var sååå snygg

Vi var och tittade lite på ringar åt honom i går, men bestämmde oss för att vi ska ha guldsmeden att fälla in en diamant i hans förlovningsring. På så sätt blir det ju lite mer speciellt och billigt var det ju oxå;) jag hade trott att det skulle se konstigt ut, men nu e ja säker på att det kommer att bli kanon

• Juli 2010

vi ska ta tag i inbjudningskorten NU, bara Lilltrollet sover Sambon har "designat" hur det skall se ut, och jag har såklart godkännt så nu ska vi gå igenom och se vad som skall stå innuti. Sen i måron skall vi maila iväg det till tryckeriet så snaaart har vi oxå våra

• Juli 2010

vilken orginell inbjudning... förstår du e nöjd, det har du allt rätt att vara

JollyO skrev 2010-01-31 20:21:44 följande:
    Nu har jag lagt upp bilder på inbjudningarna. Tagna med mobilkameran... Lite suddigt men det är bra för då behöver jag inte sudda ut texten. Jag är så nöjd!
  • Juli 2010

Nu har jag röstat på KatjaB skulle verkligen vara kul om du skulle vinna!!!

Svar på tråden Juli 2010