Juli 2010
hmm, nja, vet inte om jag uppskattar humor ärligt talat. Men alla är vi ju olika.
hmm, nja, vet inte om jag uppskattar humor ärligt talat. Men alla är vi ju olika.
jag får väl slänga in lite humor jag med här då.. dessa tjusiga taxibilar åkte runt i stan ett tag här. Kliv in i taxin vettja photoshopdisasters.blogspot.com/2009/11/swedish-taxi-hard-to-handle.html
Vad lite tid det blir till att jobba idag.. har nyss haft ett luciatåg här på jobbet och snart ska vi på jullunch.. Kommer väl få en riktig matkoma sen till eftermiddagen lagom när man ska försöka komma igång med jobbandet
det beror ju på vad ni ska ha för tärnklänningar men h&m, vila, byoung, vero moda och bikbok brukar ju ha en hel del inför nyår.. allt är ju inte svart, sen kommer ju även våren och alla stundentkläder så mycket knälånga klänningar för en billig peng går ju att hitta.
baguetter är jättefint, såg en bild på en ring som var en halvallians med baguetter. Hur fint som helst.
Själv är jag såå glad över att min ring är beställd, Simon med antar jag.. han är lite less på alla dessa "vilken är snyggast" frågor om ringen. Jag som är världens veligaste människa. Men nu är den ju beställd så då kan jag sluta titta på andra ringar och bara beundra bilden av min egen
vilka är ni då? så jag vet vem jag ska rösta på i finalen
Mrs Opp skrev 2009-12-15 14:08:00 följande:
nu är ni en röst rikare iallafall hoppas ni vinner fotograferingen!
Mrs Opp skrev 2009-12-15 20:50:05 följande:
wicky: er sida var fin, snygg, kul läsning och känns både stilren och klassisk. Dock tyckte jag att typsnittet var lite jobbigt att läsa, kanske bara just vår dator dock..?