Juli 2010
![](https://www.brollopstorget.se/bundles/flmtinymce/vendor/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-smile.gif)
Ja, vi ska göra våra inbjudningskort själva. Har bestält helt vanliga vita kort och ska sen pimpa dom
Ska börja nu o skriva ut lite o se hur det ska se ut
Tack ceke men jag kör på katja B´s förslag, kommer bli bäst i inbjudan.
KatjaB: Äsch, skit i henne o kolla efter andra istället, det skulle jag gjort. Men du har väl inte betalat in än, eller? För då förstår jag att du inte kan släppa det...
Nu har jag satt ihop en prototyp av inbjudningskorten och det kommer bli sååå snyggt och sååå "vi" Ska åka förbi jobb o låna pappersskäraren i eftermiddag så jag kan sätta igång ikväll
Det fick bli "betalbar till bra priser" då det inte är självkostnadspriser...
Så nu har jag gjort klart inbjudningarna men det känns som det fattas något på framsidan...Bild finns i mitt galleri, annars är jag supernöjd med korten
Min m2b ska nog ha mörkgrå kostym med vit väst och lila slips Det va hans förslag ialla fall och jag gillade det. Han visade nämligen en bild i en tidning
Ceke: Tjusiga inbjudningskort!
Hittade dom på www.silvertree.se
Tack förresten till er som kommenterat inbjudningskorten
Ja god fortsättning på er allihopa. Detta är som sagt vårt år och jag hoppas att det blir ett helt fantastiskt år för oss alla
Tänk, om några månader blir vi fruar
Har beställt armbandet och örhängena i mitt galleri nu så det ska bli spännande o se om jag blir nöjd med dom till bröllopet
Vårt tema är färgen lila!
Ska kontakta festlokalen om några dagar o se om jag kan komma dit snart o se vad dom hade tänkt sig så jag kan börja planera hur bordsdekoration ska se ut så man kan få en helhetsbild redan nu
Ceke: snygg tiara Jag har en likadan i mitt galleri som jag skulle vilja ha. Vad köpte du det för om man får fråga? Kanske vågar sig på e-bay om det va väldigt bra pris
Vi ska ha så lite barn som möjligt på vårt bröllop. Om alla skulle ta med sig barnen skulle det bli 40 vuxna och 24 barn...Rena lekstugan med andra ord! Våra barn, långväga gästers barn och ammande barn är välkomna på vårt bröllop dom andra barnen får snällt vara hos barnvakt.