Inlägg från: KatjaB |Visa alla inlägg
  • KatjaB

Juli 2010

hmm, nja, vet inte om jag uppskattar humor ärligt talat. Men alla är vi ju olika.

kece skrev 2009-12-08 23:31:20 följande:
    jag bryr mig inte om tårtan eller sådana saker.. det får ceke bestämma.. har ingen koll på kläder eller något sånt heller.. men jag kan juh dela ut lite garv iaf.. hoppas jag..
  • KatjaB
    Korallbruden skrev 2009-12-09 13:28:18 följande:
    Ville bara berätta fär jag tror att ni förstår lyckan...Jag har köpt min klänning idag yipppi... känns nästan lite overkligt. Bröllopsklänning.... åhhhh.
    visst är det en underbar känsla
  • KatjaB
    sigma skrev 2009-12-10 00:11:30 följande:
    Hej! Minns ni mig? Blev friad till förra söndagen =) Nu är i alla fall både kyrkan och festlokalen bokade (det blir 3/7) och vi fick exakt det vi ville ha!!! Och detta i en av Sveriges mest vigseltäta kommuner, kan ni fatta det? Jag är så glad!Hur långt borde jag ha kommit i planeringen vid det här laget? Jag har ju som sagt bara klarat av punkt ett och två =)
    vad kul att ni fått precis det ni vill ha
    Vi gjorde en grovskiss på bugdet, kollade på de mallar som finns hår på bröllopstorget, och så började vi kolla upp saker som man ska boka, som frisör (vilket visade sig vara jättetidigt ett år innan) smink, hotellnatt, ringde o bokade dem. Sen kikade vi lite på kläder o ringar o sånt. Fotograf har vi en kompis och jag gör min egen bukett så där behöver man ju inte stressa. Har inte bokat något bröllopstårta än, håller på o jämför priser men det verkar som att man inte måste vara jättetidig med det.

välkomna alla ni nya!
  • KatjaB

Vad lite tid det blir till att jobba idag.. har nyss haft ett luciatåg här på jobbet och snart ska vi på jullunch.. Kommer väl få en riktig matkoma sen till eftermiddagen lagom när man ska försöka komma igång med jobbandet

• KatjaB

det beror ju på vad ni ska ha för tärnklänningar men h&m, vila, byoung, vero moda och bikbok brukar ju ha en hel del inför nyår.. allt är ju inte svart, sen kommer ju även våren och alla stundentkläder så mycket knälånga klänningar för en billig peng går ju att hitta.

• KatjaB

baguetter är jättefint, såg en bild på en ring som var en halvallians med baguetter. Hur fint som helst.

Själv är jag såå glad över att min ring är beställd, Simon med antar jag.. han är lite less på alla dessa "vilken är snyggast" frågor om ringen. Jag som är världens veligaste människa. Men nu är den ju beställd så då kan jag sluta titta på andra ringar och bara beundra bilden av min egen

• KatjaB

vilka är ni då? så jag vet vem jag ska rösta på i finalen
    Mrs Opp skrev 2009-12-15 14:08:00 följande:

Måste bara få dela med mig! Jag och älsklingen blev idag utvalda som finalister i tävling hos några underbara fotografer där första priset är gratis bröllopsfotografering. Är så glad just nu! Vet inte om detta räknas som otillåten reklam, men om ni är nyfikna eller vill veta mer om mig än nödvändigt (!) kan ni gå in på: lonnbackafotograferna.se/page.php
  • KatjaB

nu är ni en röst rikare iallafall hoppas ni vinner fotograferingen!

Mrs Opp skrev 2009-12-15 20:50:05 följande:

Katja: vi är brudpar A.
  • KatjaB

wicky: er sida var fin, snygg, kul läsning och känns både stilren och klassisk. Dock tyckte jag att typsnittet var lite jobbigt att läsa, kanske bara just vår dator dock..?

Svar på tråden Juli 2010