Juli 2010
hitta den... silvertree.se
hitta den... silvertree.se
Nu har sambon börjat vela fram och tillbaka på om vi kanske ska fota oss innan vigseln ändå. Men jag tycker det låter stressigt att hinna med både frisör, smink och foto innan kl 14.
Man vill ju inte gärna komma med andan i halsen till kyrkan, utan jag känner ju att jag vill vara där en stund innan iaf.
Hur ska ni andra göra med fotograferingen?
Städade i källaren idag och hittade ett annonsblad från Mister G i Gislaved. Det var ju någon här itråden för ett tag sen som efterfrågade hemsida....
www.rentitall.se/
Har ni redan hunnit få ut era inbjudningar? Jag har inte ens beställt än
Vi kommer ha klädkod kavaj
Sådär ja, nu har vi bokat fotografen också... Nu måste vi börja fokusera på inbjudningskort osv...
nu har vi äntligen kommit fram till vilket inbjudningskort vi ska ha. Och eftersom vi varken har tid eller lust kommer vi beställa från Caligraphen.
Nu ska vi bara ringa kyrkan imorgon och höra om vi kan byta kyrka och tid, sen ska här beställas och skickas ut....
Vill ju berätta för alla ...
Har ni bestämt värdpar och toastmaster än?
Har inte hunnit börja kolla brudklänningar än, men har nu bokat in den 11 mars med en kompis då vi ska till en affär i alla fall och kolla.
Åh, så irriterande... nästa helg är det bröllopsmässa i Göteborg, då befinner vi oss på semester i Åre.
Nästa onsdag fick vi en inbjudan till en blomsteraffär här i stan där man skulle få se årets kreationer samt få en goody bag, näe då är vi på väg till Åre...
Har ju valt helt fel vecka att åka iväg på *suck*
Tillbaka igen efter en mysig vecka i Åre och ett besök hos mamma.
Nu är det dags att ta tag i bröllopsplaneringen igen. Först på tur står att beställa inbjudningskort.
Har ju ingen aning om vad som skrivits här sista veckan då jag inte ens varit in o kollat, men efter att ha läst igenom de sista inläggen så förstår jag att ni pratar om smink, hår och efternamn :_)
Vi har inte bestämt oss än vilken efternamn vi skall ta, vi heter båda ovanliga namn och ingen vill väl egentligen byta. Våra barn heter inte heller samma efternamn, en har mitt och en har gubbens.
Men det lutar väl åt att vi tar m2b efternamn.
Jag kommer göra mitt hår hos frisören och sen smink hos body shop
Vi har inte ens fått köpt inbjudningskort än... känns som vi ligger hur långt efter som helst jämfört med alla andra här
Har ni läst denna artikeln... lite småintressant och se vad som är rekomenderat vid inbjudan till bröllop och som brudpar
www.aftonbladet.se/wendela/article6720989.ab
imorgon ska vi på gudstjänst i en av kyrkorna vi bokat upp, bara för att kolla hur där ser ut och akustiken... någon som vet på ett ungefär hur lång tid en gudstjänst tar... vi tänkte åka dit sista halvan
Så nu har vi äntligen bestämt oss 100 för en kyrka... blir en liten mysig kyrka alldeles lagom för vårt antal gäster
Nu är det dags att sätta sig med inbjudningarna
Nu måste jag ha lite hjälp av er som redan börjat prova brudklänning. Är de flesta klänningar så man tar på sig dom underifrån eller överifrån?
Tänkte börja prova på torsdag men då jag är nyopererad har jag lite svårt att dra någont stort över huvudet