Juli 2010
Katja: Vår vigsel kommer nog vara ganska kort, iom att det är en överraskning så känns det bäst så. Sen är den ganska sent på kvällen också, så folk lär väl vara hungriga.
Katja: Vår vigsel kommer nog vara ganska kort, iom att det är en överraskning så känns det bäst så. Sen är den ganska sent på kvällen också, så folk lär väl vara hungriga.
Jag lägger till gubbens efternamn till en början. Sen får vi se, kanske tar bort mitt sen.
Kommer nog sminkas hemma och sen åka upp till vigselplatsen och byta om där.
Ang efternamnen, jag ser väl inte fram emot att ha dubbelnamn egentligen men BM´s pappa och nya fru är allt annat än schyssta mot mig och jag känner att jag inte helt vill gå över till den sidan.. Dottern har ju dubbelnamn i dagsläget och det kommer hon nog fortsätta ha efter vigseln., tills den dag jag ev tar bort mitt efternamn.
Skulle egentligen vara skönt att bli av helt med mitt efternamn, men som sagt vill inte gå över helt pga hans pappa. Som tur är är BM väldigt förstående för det.
För alla oss som gifter oss den 3:e, 4 månader kvar!!!
Beställde ringen igår, jag svävar fortf på moln!! Får den dessutom billigare än vad vi trott, cirka 1300. Nu är jag otålig!!! Får den på onsdag, det känns så jobbigt att vänta!!!
Underkläder är också fixade nu. Känns äntligen som saker börjar hamna på plats även i praktiken.. Nu börjar det bli verkligehet!!!
Kärleken: Albrekts Guld. De har kampanj till 9/3 med 30% på alliansringar.
Försökte köpa samma ring under en annan kampanj, men då fick butiken bara in 1 (!!!) ex. Då hade ringen kostat 3495, så nu blev det ju ännu bättre
Kärleken: Japp, så spring in o kolla om du har möjlighet
Korall: Jamen visst är det!! Nackdelen är ju som sagt att jag är så förbannat otålig... :-/
Men nu känns det verkligen verkligt, vi SKA gifta oss. Helt galet.
Katja: klart du kan chansa!! Hur har det föresten gått med tärnklänningarna?
Katja: Varför känner du dig elak? Helt i onödan? Men skönt att det löst sig iaf! Och sluta känna dig elak
Haha, ibland lyckas man ju...
Jag tycker den är jättefin!! När jag var tärna köpte vi våra klänningar själva, efter färgtema, men hade de betalat hade jag nog haft på mig vad som helst. Det var ju faktiskt inte mig det handlade om den dagen..
Roses: Har dessvärre ingen bild på den, men ska försöka ta en bra på ons när vi ska få den Jag svävar fortf på moln.. Känner mig lite som ett ufo, men det går väl över.
Nu, operation städning innan gästerna kommer. (BM är gaaanska sur att jag var tvungen o gå in här först... :-/ )
Åh, chokladfontän.. Det är näästan dregelframkallande.
Jo BM tycker det är en aaaaaning för mkt BT.. Men det är ju så roligt!
De jag testat kliver man i. Tror det är så med de flesta.
Hoppas du tillfrisknar fort!