Juli 2010
Japp: www.jysk.se/4/294/295/1400300/a/catalog
Kom på att jag nog inte berättat för er om en rolig grej jag snappade upp på någons sida här på BT. Hon hade köpt små gröna "pez-varianter" med mintpastiller med 50-talstjejer på på Ö&B. Jättefina och så skrev hon att det fanns orangea med Elvis på också... Jag drog direkt till ÖB och fick med mig hundra askar med Elvis på hem, för tre kronor styck. Så nu har vi helt plötsligt favours. Orange var ju inte rätt färg men det är ju ändå "The King" :)
Jag har förövrigt upplevt lite motgångar med planeringen. Pastorn vi frågade har varit tvungen att avboka, skorna jag köpt från "Köp och sälj" är jättefina men lite för stora och inbjudningskorten är varken klara eller tryckta... Gästlistan är inte spikad och vi har inte varit och kollat på kyrkan vi bokat än. Dags att rycka upp detta!
Men jag har börjat hårdbanta och det går bra hittills så det är ju bra iallafall!
Våra inbjudningskort är nästan färdigdesignade! Verkligen jättefina och annorlunda! Måste bara komma på hur jag ska få med att vi inte vill ha presenter utan pengar, får söka på trådar här på BT.
Vi ska ha mest vitt och rosa som färgtema. Om jag får som jag vill alltså. Han gillar inte rosa men jag tycker faktiskt att han får gå med på det för det kommer ju bli snyggt! Hade han fått bestämma hade Allt varit blått...
Ko