Inlägg från: Juli 2010 |Visa alla inlägg
  • Juli 2010

källerud; jag tycker att den första e alldeles underbar fast, båda e fina...sen så tror ja att man velar fram å tillbaka tills man har köpt en klänning;) det är ju såå svårt, finns ju så många fina!! när du sen bestämmt dej tror jag du kommer att vara nöjd med ditt beslut

• Juli 2010

Kärleken9, jag har ju nu köpt rosa tyll att ha som löpare från ebay, så ja kan ju raportera sen då de kommer hur de är

• Juli 2010

Sajberpillan; jätte snygg klänning, varifrån har du beställt?? å tiaran å halsnabdet var jätte snyggt var har du köpt det om man får vara lite nyfiken;)

• Juli 2010

Våra planer är nog att vi ska försöka bli gravida med nr 2 efter bröllopet men, sen vet man ju inte hur det går...tyvärr går det ju inte bara att sätta in en beställning

• Juli 2010

Sarahkk76; glad för er skull att det har gott vägen...

jaa, ingen borde behöva gå igenom det där..har flera nära vänner som kämpat, å även dom som ej kunnat få barn..så, jaa det är inget vidare. Kanske just därför man inte tar det förgivet!

• Juli 2010

OJ, vilka priser för tårtorna??!!DÄr vi ska gifta oss tar de 1, 50(euro) alltså, 15 kr/bit...men, via vår cateringfirma så får vi dem för 1 euro/bit så, ja kan inte klaga...och, det är från ett konditori som är mycket bra

• Juli 2010

såg att Juli 2010 finns på både 10.7 och 17.7 vi ska dock bara gifta oss 17.7

• Juli 2010

minns inte vem ja lovade meddela angående tyll köpet från e-bay nåjaa, det kom iaf idag...hade ju köpt ljusrosa, som tyvärr ser vitt ut då man sätter det mot en vit duk...då det är på rullen ser det ju rosa ut, men eftersom det är så tunt börjar det se vitt ut...=/ äsch då.... så, nu e vi tillbaka på ruta ett angående löpare!!!

men, helt bra var det juh...tror att om man väljer en starkare färg så borde det ju synnas!eller va tror ni?

• Juli 2010

Jag har lite svårt att bestämma mej angående sminkandet..min frissa sa att hon nog kan sminka mej, men hon är ju "bara" självlärd..vill ju att det skall bli perfekt en sån dag!!! svåårt..låter kanske lite kräsen, men det får man väl va en dag som den

jag kommer att ta min m2b efternamn å som jag har väntat på det!!! dottern heter ju redan det, så det känns som en självklarhet att även jag skall heta det!! han har ett vanligare efternamn än mej,men det stör mej inte... väntar på att få presentera mej med mitt nya namn,samtidigt som jag kommer att sakna mitt gamla;)

• Juli 2010

jaa, förrsäten, va tycker ni e rimligt att betala för en solist som ska sjunga 2 sånger i kyrkan?? vad betalar nI? den vi har på G är en mycket MYCKET bra sångerska härifrån där vi kommer

sen hur ska ni göra med fotograferandet?kommer ni att ha nån med hela dagen, eller bara studio/ute fotografering? å vad betalar ni?? svårt att veta vad som är ett bra pris...

• Juli 2010

katja, trist när det blir så där...MEN, det är ju faktistk du som alla ska få WoW känslan över, inte tärnan!å som du skriver så gillade ju hon klänningen till en början, så hur kan det plötsligt ha blivit ett sånt problem!??! men ja förstår att det är jobbigt för dej, måste ju kännas på nått sätt som man tappar lusten för det hela!!

• Juli 2010
    Kärleken9 skrev 2010-03-02 08:33:16 följande:
    Någon som vet vad det är lagom med för bredd på löpare över de vita dukarna, förstår det beror på borden som jag inte sett än, men på ett ungefär? 29 cm är det för mycket? Får ju inte täcka för mycket av bordet, och jag tror det är svårt att klippa organza snyggt.
    det där som jag hade köpt frn ebay var ju bara 15 cm, å ja tyckte nästan att det var aningen smalt! så ja tror nog att det skulle funka
  • Juli 2010
    Kärleken9 skrev 2010-03-02 12:50:57 följande:
    Juli 2010 skrev 2010-03-02 12:12:32 följande:Okej Juli, roligt för jag tänkte på dig då och undra hur du tyckte tyllet var. Men bortsett från färgen, och nu då bredden, funkar det att ha på borden tror du? Ett tips sälj det på tradera om du inte ska använda det.
    OM det vore en annan färg å lite bredare skulle det absolut funka skall nog försöka sälja det, men bor inte i sverige, så tradera blir det inte;)
Svar på tråden Juli 2010