Inlägg från: sajberpillan |Visa alla inlägg
  • sajberpillan

Juli 2010

även vi ska ha tyll, fast svart har jag tänkt på borden och under det knoppalakan. Sedan blir det ljus/vaser med limefärgade blommor och små silverhjärtan(konfetti) utspritt. Vi har både grå och limefärgade servetter så vi kan ta de som passar bäst.
    Har massor av saker, både placeringskorthållare i glas och fyrkantiga kristallgirlanger att lägga på. Kan nog bli lite mycket.
    Köpte tyll från Swelogent ( då måste man ha företag, vilket jag har) där kostar den 19kr/m. Men då kan man dela på bredden me. ( är 135cm breda)
    Måste nog provduka snart.

• sajberpillan

nu finns våra inbjudningskort på bild i galleriet. Där harj ag även lagt upp en bild på den beställda klänningen ( den 1a)

• sajberpillan

casmel; jag har låtit tillverka den hos en som gör smycken. Kommer inte ihåg vad stället heter, men kan leta.
    Blev kär i den också när jag såg den, samma tjej som gjort halsbandet efter min beskrivning.

• sajberpillan

juli 2010: klänninben är en Nixa så finns väl att beställa lite varsom. Jag bor i Nyköping så har beställt i stans enda brudaffär.

Casmel: Tiaran och halsbandet är gjorda av Kirsto, hon finns på gamman och har en sida home.gamman.se/kirsto där hon i alla fall sålt smycken som hon gör själv. Hon gör tex jättefins hjärtankronor ( sandbergs typ fast mkt billigare!)

Kärleken 9: sno på du bara, jag har hittat bilden och tyckte den var så cool med lime då det verkligen passar i dukningen!

• sajberpillan

tokisen: inte helt fel pris!
    Gillar också vår tråd då man inte behöver känna sig dum för att man tycker eller tänker på ett visst sätt. Får bra svar på frågor och känner att folk försöker hjälpa till här.

Har kontakt med 2 olika solister till vigseln. Måste kolla lite va dde vill ha betalt så borde den biten vara klar. en vill ha 2000kr vet jag. Hoppas den andra är billigare.

• sajberpillan

fick en tråkig tanke bara: tänk så tomt när allt planerande är över...det kommer att bli tomt.

• sajberpillan

för oss blir det inga fler barn. Vi har 2 buusar på 4½ och 2 år. Skulle gärna ha en till, men min kropp har fortfarande sviter efter all foglossning. Så går hos kiropraktor 1 gång/ vecka och har gjort i 2 år nu. Vill inte behöva ha så ont igen.

Här ska kuvertn till inbjudan göras klara idag ( har jag bestämt) vill skicka ut dem nu. Hoppas på positiva reaktioner och många svar direkt!
    har en kompis som ska gifta sig i miten av juni och det är superskoj att kunna planera lite ihop, men samtidigt vill jag (Som har planerat i 4 år till och från) inte ge bort alla mina tips jag samlat på mig.

• sajberpillan

nu har vi spårat fram alla adresser. Tur FB och hitta.se finns.
    Så nu ska de skrivas ut på självhäftande etiketter så slipper vi skriva. Ska bara försöka få skrivaren att förstå det också!

• sajberpillan

kärleken9: vi har fått pris på 37kr/bit inkl hemkörning o provsmakning. Det är en som gör det som hobby, men gör superfina tårtor. Så ska kolla med lite fler ställen vad de tar, ananrs blir det hon.

• sajberpillan

lutar åt hallon och chokladmousse på browniebotten..
    Allt med choklad låter väldigt gott.

Svar på tråden Juli 2010