Inlägg från: Tokisen |Visa alla inlägg
  • Tokisen

Juli 2010

Så som du förklarat det e porecis så vi ska göra fast med silvrigt gummiband från Panduro
    Blir jättebra och göra så

rosesarered skrev 2010-01-31 18:09:21 följande:
    Jag har Panduros bok om trycksaker och där har dom helt enkelt gjort programblad genom att göra ett skal av typ kartong och sen skrivit ut texten på ett a4 papper som de vikt i mitten. Sen fäst pappret i mitten med ett satinband som man knyter runt skalet. Så det är bara bandet som håller pappret på plats.Vi köpte våra ljusgröna kuvert på Åhlens. Inlagan har vi skrivit ut på lite tjockare vitt a4 papper från panduro. Typ bassortimentet.Verkar som att alla i tråden är i slutspurten med inbjudningarna. Även vi Går ni till posten och handstämplar eller lägger ni på lådan?Och ja lägg bilder i era gallerier på era kort! hälsningar trycksaksnörden
  • Tokisen

Nu finns våra injudningar i gallerier om nån vill kika

• Tokisen

nähää, hur gör man d då?

ska kolla vad som e fel

rosesarered skrev 2010-01-31 18:56:41 följande:
    Du har inget galleri vad jag ser...
  • Tokisen

NU så, jag hade tydligen inte lagt till den

• Tokisen

jo, d ska det nog, skyller på min dyslexi

Dem e redan skickade så d får vad vilket som, sen e d inte säkert alla e felstavade, jag va helt förvirrad efter några stycken

KatjaB skrev 2010-01-31 19:37:30 följande:
    Fina! Menar inte att vara en språkpolis nu, men ska det inte stå "sjunga en sång" till höger?
    Vi måste köpa mer bläck till skrivaren så vi kan skriva ut alla, kom på det igår när jag skulle skriva ut en grej och texten blev rosa/orange/grön Min syrra hintade igår om att de minsann redan bestämt vad de ska hitta på till möhippan. Hon avslöjade förstås ingenting och jagär sjukt nyfiken!
  • Tokisen

Det gör inget
    Ingen som sagt nått så antingen har dem inte tänkt på det eller så har jag bara skrivit fel på detta exemplaret vi har här hemma

KatjaB skrev 2010-01-31 20:33:10 följande:
    aj då, då skulle jag inte ha sagt nåt ;) Men det tänker man väl inte på, man blir ju bara jätteglad för att få en så fin inbjudan.. och att man själv är bjuden
  • Tokisen

Dem va ju shit fräcka

JollyO skrev 2010-01-31 20:39:01 följande:
    Min pappa som är AD har tecknat/gjort dem men idén med fyra sidor har jag snott. Det är en liten bildserie om "vägen till bröllopet".
  • Tokisen

Tack så mycket, ja jag får hoppas det
    Vi hade först tänkt att ha festhäftet oxå så, men ändrade oss, för det blev för jobbigt och vi visste inte hur vi skulle fästa det.

Korallbruden skrev 2010-01-31 22:46:28 följande:
    Dom blev bra alla förstår ju vad du menar vi kommer försöka ha samma vikning och rosett runt hela.
  • Tokisen

Sarahkka76:
    Hoppas det löser sig smidigt imorron.

Idag fick vi hem Kravatterna och näsdukarna som mannen och hans bestman ska ha på sig, rosa och fina
    En på jobbet undrade om vi skulle ha Barbie bröllop eftersom vi har rosa i temat

• Tokisen

Vi vet hur vi vill att vår tårta ska se ut men ingen aning om smaker, tycker det e skit svårt, vad som passar till.

Priset har jag ingen aning om heller tyvärr, ska väl nästa vecka in till bagaren och höra med honom.

sajberpillan skrev 2010-02-02 21:23:43 följande:
    hej alla brudar. Ser att ni planerar som tusan. Jag (vi) har fundeerat lite på tårta idag. Vad ska ni ha för smaker? jag är inne på moussetårta, men har ingen aning vad som är gott. Tips mottages tacksamt. Vad kostar en sådan tårta /bit? Har fått pris på 37kr /bit inkl hemkörning och ställning. En som gör det som hobby. Är det bra pris? Känner mig helt vilse i tårtdjungeln!
Svar på tråden Juli 2010