Inlägg från: minimis |Visa alla inlägg
  • minimis

Juli 2010

Festprogram... Hur ska de se ut?? Jag har aldrig sett ett sådant! Ni förstår att jag är bra efter er andra va? :) Men ingen panik! Men vad ska det vara med på ett ungefär i ett festprogram??

CeKe skrev 2010-01-17 09:20:01 följande:
    Festprogam om ni ska såna, eller sy servetter Så har du att göra ett tag
  • minimis

Jättesöt! Tycker absolut inte att det är för mycket!

KatjaB skrev 2010-01-17 22:15:51 följande:
    vad tycker ni om näbbklänningen i mitt galleri? Blir det för mycket med rosbladen i fållen? Tyckte den var rätt söt men kan inte bestämma mig för om det är för mycket med fållen just
  • minimis

Något liknande det har jag tänkt till vår dotter, fast i vitt.
    Men samma kjol är det iaf. Jättesöt!

KatjaB skrev 2010-01-17 22:43:03 följande:
    nu har jag en till på förslag.. den svarta tycker jag är riktigt fin, men den kanske är varm? Å andra sidan behöver man inte bry sig för fem öre om att de skulle skita ner klänningen
  • minimis

Fast å andra sidan så syns ju fläckar vääääldigt väl på svart!

• minimis

Det är ju en kul idé på ett vis, men jag skulle personligen inte vilja börja måla på bröllop.

Casmel skrev 2010-01-18 21:53:00 följande:
    Vi har Osa 1,5 månad innanIdag blev själva inbjudningskorten klara, ska bara fixa adresser på kuverten sen skickas dom. Skönt o få det "avslutat" så man slipper tänka på inbjudningskorten mer Jag o min m2b kom på en väldigt kul grej idag. Vi ska ju fotograferas efter vigseln och behövde något för gästerna att roa sig med i festlokalen innan vi dyker upp. Vi ska köpa 2 avlånga blanka canvas tavlor, färg och penslar. Färgerna ska gå i olika lila nyanser och vit oxå ska gästerna få måla en kvinnotavla och en manstavla som vi ska ha i sovrummet som minne resten av livet. Vi har nämligen inrett med lila i vårt sovrum Vad tycks om den idén?
  • minimis

Nej, jag kanske är lite svår just nu ikväll, men det känns lite dagis för min del. Men alla är vi olika. Det skulle inte vara det mest uppskattade tidsfördrivet bland våra närmsta, men i er "krets" kanske man är mer kreativa. Men om ni vill detta, och ni tror att gästerna gör det med glädje så absolut!

• minimis

Vad skriver ni på praktisk information?

Vi ska också ha dubbelvikta kort 15x15 cm. Inbjudan kommer att limmas på höger sida. På den vänstra sidan tänkte jag göra en ficka, där vi sedan stoppar i ett kort med praktisk information. Var tanken nu, men får kolla på panduro om de har bättre förslag.

• minimis

Vet ni nån bra sida där man kan ha önskelista? Finns ju här på bt, men jag vet inte om den var helsmidig...

Svar på tråden Juli 2010