Inlägg från: Kärleken9 |Visa alla inlägg
  • Kärleken9

Juli 2010

Jolly: Kul inköp och att man verkligen hittar det också. *Grattis*

Korallbruden: Skönt det inte finns "såna" personer i denna mysiga tråd. Håller med dig att tycka om att pyssla och vilja göra det gör väl inte en till frek???

KatjaB: Hahahah det var ju en rolig text att ha heheheh Jag har inte funderat så långt, vad brukar man skriva? Hur gör ni ska båda ha en till ring eller bara damen? Vi ska nog ha båda.

Mia77: Tycker den andra klänningen är finare, gillar inte det där fransiga på första, har också tittat på dem. Hittar ingen klockren, gillar den två delade men vill ha en hel klänning. Ska kika på klänningar på lördag och har en begagnad från just bridaloutlet på gång också.

Källerud: Jag skulle inte vilja åka innan själva bröllopet och jag vill åka ensam med min då man. men som sagt alla är vi olika. Och känner ni för det så go fore it.

Åååå ingen tid har jag haft för inbjudningarna denna veckan. Måste måste måste...

• Kärleken9

Hihihi där ser vi va olika vi är, men alla kommer va snyggast på sina dagar!

• Kärleken9

sajberprillan: Krya på dig. Trist med bridaloutlet, jag som funderar på en begagnad klänning som är köpt där. Finns kanske olika kvaliteer.

Imorgon ska jag och prova klänningar i en butik, ska bli sååå roligt.

• Kärleken9

Åååå tjejer idag har jag hittat MIN klänning!!! Priset var ännu en god sak med den 2400:- fick jag betala. Med strumpeband. Bilder kommer sen i galleriet. Sitter som en smäck, är korsettsnörning så mina ev fler kg går att reglera med det, men det är också dragkedja så man behöver inte dra varje gång. Mina ögon på min m2b gick inte att ta miste på

• Kärleken9

KatjaB: Tackar så mycket, oj va allt blev ännu mer verkligt idag.

• Kärleken9

Hur gör ni med texten? Skriver Ni: Du/ni inbjuds härmed att övervara vigseln mellan bla bla bla eller härmed inbjuds Mr xxx och mrs xxx att övervara vigseln mellan...

• Kärleken9

Vi kom överens om följande tillslut:

Hjärtligt välkomna att närvara vid vår vigsel

YY
    &
    XX

I VV kyrka lördagen den 10 juli klockan 15

Efter vigseln bjuds det till fest i CC bygdegård

Osa senast 14 juni
    BB TT
    tele:

Klädsel: kavaj

mer information: www.mywedding.com/aamm

• Kärleken9

15.00 står det så klart

Jolly: Vi tänkte först också övervara men min m2b framför allt tyckte det lät konstigt och gammalt. Så vi ändra till ovan. På nåt vis tycker jag att det är lite högtidligt men det är en smaksak. Håller nog med om roses att man skriver om festen under, men om lokalen inte är klar så skriv då bara fest, kanske. Eller vänta med inbjudningarna. eller iaf just den delen av kortet.

ceke. Funkar om man har fin handstil. hehehe

källerudd: håller med dig vi kör på samma till alla, och som vi skrev behöver man inte ha med ni/du etc.

• Kärleken9

roses: förlåt blandade ihop dig och jolly men du förstod antar jag att jag svarade dig. Men då om lokalen ligger precis bredvid så kan det ju absolut stå att vigsel och sen efter fest men att stället är samma. Blir bra. Nää plåtskjul förstår jag att ni inte vill skriva. hehehe Nej nej ingen psykos här inte. *pepp pepp*

• Kärleken9

Jolly: Hur menar du nu? Att vi formulerar oss som 7 åringar? Peppning till motgångarna snart vänder det ska du se.

Källerud: Kan du inte skriva namnen under varandra direkt efter "dela vår stora dag med oss" Vet inte men ska ni ha med info sida eller hänvisa till nån hemsida eller så? Jag skulle nog inte vilja skriva med det där om barn i inbjudningsinlagan så att säga, men är så klart en smaksak.

Svar på tråden Juli 2010