Jag gillade ju väska nr 2, den andra var så "vanlig" ändå. Vart har du hittat dem? :)
Ang ebay så fattar jag ingenting, jag bekräftade köpet men sen hände som sagt inget mer, jag skulle dock länka till mitt bankkort men efter det hände fortfarande nada! aaaah, jag blir så trött på mig själv!
Och så skulle vi boka bröllopsresa idag på ticket. Men jag säger då Fy F------------------N vad dyrt det var! Så vi kom faktiskt överens om att åka på bröllopsresa efter 14 aug, då priserna gått ner(också att Roxette spelar ju 1 mil från oss den 14e :)). Vi sparar 5-8000 kr på att skjuta upp resan 1,5 månad. Galet! Lite synd att inte åka tätt inpå bröllopet, men det är ju ändå semester kort efter så vi får ju ändå ledig tid ihop!
JollyO skrev 2010-01-30 10:58:55 följande:
Vi har skrivit "efterföljande middag och dans." Sambon ville absolut inte skriva med att det skulle vara dans, men jag var så himla nöjd med formuleringen att jag vägrade ändra mig. Läste det på någon amerikansk inbjudan där det stod dinner and dancing.Kan jag få lite hjälp med handväska av er? Vill att den ska passa till klänningen, skorna och buketten i galleriet. Vilken av väskorna jag har i galleriet tycker ni?