Hej,
Vi kommer skicka ut våra inbjudningskort i mars med sista osa-datum 1 april. Det känns lagom tycker vi.
Just nu har vi inte kommit så mycket längre i vår planering. Jag håller på att göra en bröllopshemsida med all praktiskt information eftersom vi gifter oss på annan ort och dessutom utomhus. I själva inbjudan får ju inte så mycket plats så det känns bra att kunna hänvisa gästerna till sidan. Där kan vi dessutom lägga ut bilder efter bröllopet så att alla kan titta, även om de inte varit där!
Vi har inte lyckats bestämma oss för toastmaster än. Vi har ingen i vår närhet som känner sig särskild bekväm med att prata inför folk men samtidigt vill vi ha någon som håller i trådarna under middagen.
VI har ju inte berättat för någon i vår familj utan de får veta i samma stund som de öppnar inbjudan. Det är lite jobbigt att hålla tyst men samtidigt känns det skönt att få planera i fred utan att en massa personer ska tycka till om allt. Läs: att det blir för dyrt.
Jag har varit ute en gång och provat klänningar och det var superkul. Just nu funderar jag på om jag ska våga beställa via internet, men det är ju så svårt med storlekarna tycker jag. Vi får se hur det blir, samtidigt kan det ju bli lite billigare och det är redan massor av pengar som ska ut den dagen.