Maj 2011
Men det om man riktigt börjar leta så finns det hur mycket snygga klänningar som helst med axelband :)
Vä
Blev lite nyfiken nu, varför har ni valt just maj?
För vår del är det 5 år sen vi förlovade oss 24 maj 2011 så vi tyckte det passade att gifta sig då :) Har alltid sagt att jag vill ha det på (kring) någon av våra årsdagar, och slaskiga november går ju direkt bort ;)
Oj.. Råkade trilla över ursnygga skålar idag när jag gick en sväng på stan så nu är bordsdekorationen på god väg :)
Sitter som på nålar i väntan på svar från bossen för lokalen vi tänkt oss! Kan han inte svara nu!
Ooh, jag tror jag hamnat i himlen! Fick nyss svar o de erbjöd sig t.o.m. att fixa dj/band åt oss för ynka 300-500? extra (about 3000-5000 kr). Återstår bara att vänta in det slutgiltiga svaret om det är ledigt eller inte!
Nu var det bokat *iiih* 21 maj it is! Är så löjligt lycklig att jag nästan sitter o tjuter här hemma :D
Heaven 81 skrev 2010-02-02 14:17:04 följande:
Heaven 81 skrev 2010-02-02 14:30:58 följande:
Haha, slog mig nyss att 30 april ÄR valborg.. Jaja, skyller på att jag lever i min egen värld idag ;)
Mjo, svårt när man inte vet. hade vi av nån anledning inte fått 21 maj hade vi nog varit i samma sits.. Men ni har lite tid ännu att fundera o väga för- o nackdelar :) Vet ju inte hur bra kontakt du har med föräldrana era men jag tycker min mamma och mormor är riktigt bra bollplank när vi står rådlösa gällande nånting i bröllopsplaneringen :)
Ska strax iväg o testa halsband, föll pladask för ett på bröllopsmässa i helgen men det kostade nästan 1000 kr! Så till att börja med ska jag nog ta o leta ett substitut ;)
Ja vad ska man kalla det, pärlhalsband i modernare tappning :P Tyvärr var det tillfälligt slut så hon skulle höra av sig via mejl när defick in mer :)
Kommer nyss hem från en pysselaffär som hade "bröllopskväll", mycket bra inspiration. OCH! jag provade ringar! Kunde inte låta bli (a) Många snygga, men jag har bestämt att det inte blir nån ring förrän till hösten/vintern!
Vart for det sista? :/ Skulle stå: Men äntligen närmar det sig den dagen! Och det hara BARA tagit 4 års förlovning ;)