Inlägg från: Lyckliga013bruden |Visa alla inlägg
  • Lyckliga013bruden

Behöver hjälp/en vän!

jag är 24 April i Linköpingsområdet
    Vi (jag) har kommit alldeles för kort med planeringen borde vara längre framkomna. Håller på med fotograf och ska ringa ett bageri =)

• Lyckliga013bruden

väska är jättesvårt, jag letar också efter en som passar i storlek, passar till min klänning och som passar i pris

EåN2010 skrev 2009-12-11 10:55:38 följande:
    nej exakt... jag letar fortfarande efter nån snygg väska som jag kan ha allt "roligt" i som en tjej alltid behöver... men jag har inte hittat nån som jag vill ha... :(
  • Lyckliga013bruden

skulle vara lite lättare om du preciserade lite mer va ddu vill ha hjälp med.

• Lyckliga013bruden

planering tror jag många behöver hjälp med för man inser inte innan man börjar hur mycket det är man faktiskt måste planera och bestämma. Och ofta har man inte mycket hjälp av gubben, inte jag iaf.

• Lyckliga013bruden

vi ska vara på lokal så vi slipper den planeringen. Lyckades ge honom musiken och hans kläder. Sen hade han åsikter om tårtdekorationen men det blir jag som får ta tag i det och förverkliga hans idé.

• Lyckliga013bruden

jo själva tårtan hade han ju smak åsikter om. Men paret ovanpå tårtan som han hade idéer om. Jag vill att det ska likna oss, jag tycker att de traditionella som konditorn säljer är ganska fula. Åså frågar han tror du hon som gör brudparet kan göra så här och så här och så här också?

• Lyckliga013bruden

Självklart!
    Jag bor inte i Göteborg å är där ca 1 gång vart 5e år. Men jag kan hjälpa till så gott jag kan härifrån iaf!

EåN2010 skrev 2009-12-12 00:47:03 följande:
    okej.. men vi hjälper dig gärna karolina eller hur lyckliga013bruden?
  • Lyckliga013bruden

har du fått min mejl i din inbox?

• Lyckliga013bruden

jag är på msn men har inte märkt något. dvs han/msn har inte sagt något om att du lagt till mig

Svar på tråden Behöver hjälp/en vän!