Behöver hjälp/en vän!
jag är 24 April i Linköpingsområdet
Vi (jag) har kommit alldeles för kort med planeringen borde vara längre framkomna. Håller på med fotograf och ska ringa ett bageri =)
jag är 24 April i Linköpingsområdet
Vi (jag) har kommit alldeles för kort med planeringen borde vara längre framkomna. Håller på med fotograf och ska ringa ett bageri =)
väska är jättesvårt, jag letar också efter en som passar i storlek, passar till min klänning och som passar i pris
skulle vara lite lättare om du preciserade lite mer va ddu vill ha hjälp med.
planering tror jag många behöver hjälp med för man inser inte innan man börjar hur mycket det är man faktiskt måste planera och bestämma. Och ofta har man inte mycket hjälp av gubben, inte jag iaf.
vi ska vara på lokal så vi slipper den planeringen. Lyckades ge honom musiken och hans kläder. Sen hade han åsikter om tårtdekorationen men det blir jag som får ta tag i det och förverkliga hans idé.
jo själva tårtan hade han ju smak åsikter om. Men paret ovanpå tårtan som han hade idéer om. Jag vill att det ska likna oss, jag tycker att de traditionella som konditorn säljer är ganska fula. Åså frågar han tror du hon som gör brudparet kan göra så här och så här och så här också?
Självklart!
Jag bor inte i Göteborg å är där ca 1 gång vart 5e år. Men jag kan hjälpa till så gott jag kan härifrån iaf!
jag inboxar den
har du fått min mejl i din inbox?
jag är på msn men har inte märkt något. dvs han/msn har inte sagt något om att du lagt till mig